خواهران مبلغ, مردان آسمانی, نیاکان پاک

شهید آیت الله سعیدی و امر به معروف….

بسم الله الرحمن الرحیم…
فغبخشی از سخنرانی آیت الله سعیدی….

« تو که، عقیده داری آتش فساد همه جا را فرا گرفته ، باید حرکت کنی ، امر به معروف و نهی از منکر کنی ، با فساد مبارزه کنی تا پیروز شوی؛ بازهم همین طور نشسته اید!

مسلمانی که به خاطر امر به معروف و نهی از منکر دو تا کشیده نخوره چه ارزشی می تواند داشته باشد؟ همانطور که نماز، روزه، خمس ، زکات وسایر احکام برای هرمرد و زن مسلمان صاحب شرایط ، واجب شده ، اگرکسی امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد ، یک پای دینش می لنگد.

آقایان حرکت کنید ، به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) قسم، وظیفه هر مرد و زنی است که امر به معروف و نهی از منکر کند . امروز روزی است که امام زمان بسیج عمومی داده است. اگر من در این مکان مقدس در این خانه ی خدا و محضر شریف که پناهگاه و سنگر مسلمین است، امر به معروف و نهی از منکر می کنم ومردم را به حقایق روشن می کنم ، کاری جز انجام وظیفه ی دینی نیست؛ ولی سر وصدای دستگاه در می آید. من هرکجا که باشم چه در قم یا مشهد یا تهران یا کربلا و یا لندن حرف حق را خواهم زد وازکسی هم باکی ندارم.»

برای شادی ارواح طیبه همه شهدا صلوات…
author-avatar

درباره عبدالله

سلام ... هرلحظه یادخدا یعنی اخلاص...همه کارها به خاطر خدا یعنی اخلاصیادمان باشد خداوند درکتاب آسمانی و نورانی قرآن فرمودند :"من از رگ گردن به شما نزدیکترم"

مطالب مرتبط

1 نظر در “شهید آیت الله سعیدی و امر به معروف….

  1. سلام ودرود بر پیرو شهداء احسنت بر شما///

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *