خواهران مبلغ, فضای سایبرخطرات تهدید ها

چرخش سبک زندگی با گردش دیش ها……

                                              

                                         thPMWQ1DK0       

                       چرخش سبک زندگی با گردش دیش ها


                                                 چرا مردم ماهواره می خرند؟

اولین دلیل گرایش به ماهواره ناآگاهی است .بسیاری ازافراد درباره ی برنا مه های ماهواره ای بسیار ساده اندیشانه قضاوت میکنند.این افراد به جهت ناآگاهی ازاهداف پشت پرده ی این شبکه ها اعتماد ساده لوحانه ای به آن دارند .

راه درمان این مسئله آگاهی بخشی است که باید در سه بعد انجام شود:

 اول،آگاهی بخشی نسبت به متولیان پشت پرده ی این رسانه ها ،متاسفانه برخی از مردم این متولیان را آدم های دلسوزی می دانندکه که دلشان به حال اوقات فراغت ماسوخته است .وحالا آمده اند شبکه های ماهواره ای فارسی زبان رادایر کرده اند تا مادراوقات فراغت حوصله مان سرنرود وافسردگی نگیریم !باید ببینیم این افراد چه کسانی هستند که دارندبرای ما برنامه ریزی می کنند.

دوم، آگاهی بخشی دربعداهداف این رسانه هاست. واقعااینها دنبال چه چیزی هستند که اینقد هزینه می کنند واین قدرخرج می کنند برای اینکه یک شبکه فارسی زبانراه انداخته و یا شبکه های دیگری که مابتوانیم ارآنها استفاده کنیم .

سوم،آگاهی بخشی در بعد شیوه ها است، اینها با چه شیوه ای آمده و در خانه  و در خانه های ما جای گرفته اند؟ ما چشم باز کردیم و دیدیم در بعضی از خانه ها آنتن ماهواره قرار گرفته است، چه اتفاقی افتاد که اینها توانستند خود را در خانه های ما جا داده و بعضی از ما را هم پای برنامه های خودشان نگه دارند؟

متولیان شبکه های ماهواره چه کسانی هستند؟

در حال حاضربیشترین شبکه های ماهواره ای دنیا از کشور آمریکا مدیریت می شود. 90درصد رسانه های آمریکا هم دست صهونیست هاست و اغلب برنامه های ماهواره ای در شبکه های فارسی زبان هم توسط صهیونیست ها اداره می شود. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! اینکه صهیونیست برای ما شبکه ی فارسی زبان با گرایش خانوادگی می سازد که صبح تا شب برای ما فیلم و سریال پخش کند، باید ما را به هوش آورد که چه اتفاقی دارد می افتد. رسماٌعلام کرده اند؛ برای اینکه بتوانیم با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنیم باید با ابزار رسانه اقدام کنیم چون ابزار نظامی کار ساز نیست.

 اهداف شبکه های ماهواره ای با گرایش خانواده

               th

    جالب است که برخی از شبکه های که الان در حال تاسیس است فقط و فقط برای خانواده است. یعنی ابتدا تا انتها تنها خانواده و زن را نشانه گرفتند. مثلا به مباحث سیاسی نمی پردازند.و کاری به مسائل سیاسی و اقتصادی ندارند اصلا برخی از این شبکه ها مجری ندارند و پشت سر هم سریال پخش می شود. صد در صد سریال ها هم خانوادگی است برای محقق کردن اهداف غرب.

   آنها معتقدند اگر ما بتوانیم جوان مسلمان را به ورطه ی گناه بکشانیم، به صورت غیر قابل توجهی توانسته ایم این مانع بزرگ را از سر راه برداریم.در این میان توجه ویژه ای به بحث خانواده کرده اند؛ چرا که بافت سنتی و دینی یک خانواده شیعی مانعی بسیار بزرگ در به فساد کشاندن جوانان است به همین دلیل به این نتیجه رسیده اند که ما اگر بتوانیم فساد را به متن خانواده بکشانیم و توسط خود خانواده به این هدف برسیم کارمان چندین برابر آسانتر می شود.برای این کار هم شبکه هایی را تاسیس کرده اند که کارشان سریال و فیلم های جذاب و دنباله دار است و با یک فریب کاری هایی زمینه را برای قبولاندن خود در خانواده هایی هم که تا اندازه ای تقییدات اخلاقی دارند فراهم کنند.

منبع: نشریه تربیتی.بصیرتی.معرفتی.مهارتی شجره طیبه،سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی

کپی برداری با ذکر منبع و صلوات مجاز می باشد.

27996690097583388103

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *