خواهران مبلغ, دانشنامه اخلاق اسلامی

رازهای ارتباط با جنس مخالف-1

ارتباط علمی دو جنس مخالف thCAS3674Y

البته منظور ارتباط علمی است نه ارتباطی که فقط اسم ارتباط علمی دارد و هزاران منظور دیگر درآن نهفته است. گاهی ارتباط علمی بهانه ارتباط های دیگر می شود.یک ارتباط علمی در صورت نیاز در تأملات گروهی معمولاً شکل می گیرد و اگر ارتباط ها دو نفره باشد، امکان آسیب های آن بسیار جدی است. به طور مثال در کلاس درس دانشگاه و یا دبیرستان جنس مخالف تدریس نماید. ممکن است خانمی نیزاز تدریس استاد مرد هم خوشش بیاید، اما این خوش امدن اگر از کلاس درس خارج شد، مشکل ساز خواهد شد؛ مشکلاتی که در جلسات مشاوره وبررسی زندگی جوانان بسیار با آن برخورد کرده ام . پدرو مادر وقتی می توانند برای دختر خود استاد خصوصی خانم بگیرند، نباید استاد مرد بگیرند. هر چند در نظر آنان مرد خوبی باشد، اما آیا خوب بودن دلیل بر نبودن شهوت می باشد؟منظور از ارتباط علمی یعنی اینکه فقط علمی باشد، نه اینکه در حاشیه این ارتباط، اتفاقات دیگری نیز رخ دهد.

باید توجه داشت که پله پله به ملاقات شیطان می رسیم. ممکن است روز اول نیت بد و وحشتناکی وجود نداشتته باشد. چرا برخی از والدین برای فرزندان خود زمینه گناه و انحراف را فراهم می نمایند. گناه انحرافی که گاهی با توجه به ظواهر دیده نمی شود. پس ارتباط باید علمی باشد و به صورت گروهی مانند دانشگاه که گروهی از خانم ها استاد مرد دارند.

نه اینکه به صورت فردی باشد و داخل اتاق خلوتی دو جنس مخالف، مشغول خواندن درس باشند. این ارتباط هرگز علمی نخواهد بود و قطعاً شیطان در این ارتباط حضور دارد و بر شانه های آنان سوار خواهد شد، زیرا در خلوت قرار است درس بخوانند، اما شوخی و خنده و هزار اتفاق دیگر خواهد افتاد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *