نرم افزاراندروید

بهترین موزیک‌ پلیرهای رایگان برای اندروید

اسمارت‌فون‌های آندروید دارای یک پخش‌کننده پیش‌فرض موسیقی برای پخش فایل‌های صوتی هستند. پس چرا باید دنبال یک پخش‌کننده موسیقی جدا باشیم؟ پاسخ آن ساده است. پخش‌کننده پیش‌فرض احتمالا از امکانات زیادی برخوردار نیست، ممکن است اکولایزرهای موردپسند شما را نداشته باشد و شاید اینترفیس کاربری آن چندان رضایت‌بخش نباشد.

به‌عنوان مثال، خیلی از دستگاه‌هایی که این روزها وارد بازار می‌شوند از “گوگل پلی موزیک” به‌عنوان پخش‌کننده پیش‌فرض موسیقی استفاده می‌کنند. این برنامه خیلی ساده است و وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، اما فاقد امکاناتی مانند دسته‌بندی بر اساس پوشه در کتاب‌خانه، یا توانایی ویرایش تگ‌ فایل‌ها و بسیاری ابزار موردنیاز دیگر است.

اگر از عاشقان پروپا قرص موسیقی هستید یا فقط گاهی اوقات به‌موسیقی گوش می‌کنید، لیست زیر شامل بهترین پخش‌کننده‌های موسیقی برای آندروید است که با استفاده از آن‌ها مطئمن باشید که لذت تجربه گوش دادن به‌موسیقی برای شما چندین برابر خواهد شد.

۱ – موزیک پلیر Pulsur

این اپ کاملا رایگان است و حجم زیادی از حافظه را اشغال نمی‌کند. Pulsur یکی از بهترین اپ‌های کاملا رایگان برای پخش موسیقی در گوشی‌های آندروید است. در این برنامه خبری از تبلیغات نیست و از طراحی زیبایی برخوردار است. حتی می‌توانید اینترفیس آن‌را با تم‌های مختلف رنگ شخصی‌سازی کنید. امکان نمایش فایل‌های موسیقی بر اساس نام آلبوم، نام خواننده، ژانر موسیقی یا پوشه از دیگر ویژگی‌های خوب این برنامه است.

علاوه بر این‌ها، ویژگی‌هایی از قبیل گپ‌لس پلی‌بک، پشتیبانی از کروم‌کست، ویجت هوم-اسکرین، ویرایش‌گر تعبیه شده برای تگ‌ها و اکولایزر ۵ باند در این اپلیکیشن در دسترس است. با این‌که، Pulsur برنامه بسیار کوچکی است، اما یکی از بهترین برنامه‌های پخش موسیقی برای پلتفرم آندروید است.

۲ – موزیک پلیر Phonograph

این اپلیکیشن از نظر بصری بسیار وسوسه‌انگیز است و طراحی فوق‌العاده اینترفیس کاربری آن یکی از بهترین ویژگی‌های ارائه شده برای یک اپلیکیشن پخش موسیقی است. UI این برنامه به‌صورت پویا در حال تغییر است تا با موسیقی در حال پخش بر روی نمایشگر سازگار شود. موتور تم Phonograph به‌شما این امکان را می‌دهد تا پلیر را بر اساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. هم‌چنین، در صورت ناقص بودن اطلاعات مدیای در حال پخش، به‌صورت خودکار توسط برنامه دانلود می‌شود. ویرایش‌گر تگ آن به‌شما اجازه می‌دهد تا تگ‌هایی مانند عنوان، خواننده برای تک آهنگ‌ها یا تمام آلبوم را ویرایش کنید. علاوه بر این، در صورت وجود کاورهای مختلف برای آلبوم در حال پخش، Phonograph آن‌ها را به‌طور خودکار دانلود می‌کند.

کتاب‌خانه آن به‌صورت آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، خوانندگان و پلی‌لیست‌ها دسته‌بندی شده است. گشت‌زنی در بین پوشه‌ها نیز امکان‌پذیر است. بخش پلی‌لیست به موارد زیر تقسیم شده است:

– اخیرا اضافه شده: در این قسمت آهنگ‌های اخیرا اضافه شده را مشاهده می‌کنید

– تاریخچه: شامل پلی‌لیستی می‌شود که به‌تازگی باز کرده بودید

– ترک‌های برتر من: شامل آهنگ‌هایی می‌شود که بیشتر از بقیه گوش کرده‌اید

اپ Phonograph ویژگی‌های دیگری مانند کنترل‌های لاک اسکرین، گپ‌لس پلی‌بک و تایمر خواب دارد که برای یک اپ آندرویدی پخش موسیقی کاملا کاربرد دارد.

۳ – موزیک پلیر پای (Pi)

این اپلیکیشن با داشتن تمام قابلیت‌های موردنیاز کاربر از طراحی زیبایی برخوردار است. در هنگام شروع، از شما خواسته می‌شود تا یک تم انتخاب کنید. در صورت تمایل، این تم قابل تغییر است. اینترفیس آن به‌گونه‌ای طراحی شده که کار با تمام قسمت‌ها را ساده می‌کند. فایل‌های موسیقی در تمام حالت‌های مختلف کتاب‌خانه مانند ترک‌ها، آلبوم‌ها، خوانندگان، ژانرها، پوشه‌ها و پلی‌لیست‌ها قابل پخش هستند.

علاوه بر این، تایمر خواب، پشتیبانی ویجت، کاتر رینگ‌تون و بسیاری از موارد دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. اکولایزر تعبیه شده ۵ باند به‌شما این امکان را می‌دهد تا هر نوع موسیقی را با Bass Boost، افکت‌های ۳D Reverb و ده پیش‌فرض فوق‌العاده پخش کنید.

اپلیکیشن پای یک قابلیت ویژه به‌نام Power Share دارد که به‌کمک آن می‌توانید هرچیزی از ترک‌ها، آلبوم‌ها و ژانرها گرفته تا پلی‌لیست‌های متعدد را با هر کسی در دنیا به‌اشتراک بگذارید. این اپ به‌صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. تنها نکته منفی آن، وجود تبلیغات داخل برنامه است که می‌توان با پرداخت یک مبلغ اندک از شر تبلیغات خلاص شد.

۴ – موزیک پلیر بلک‌پلیر (BlackPlayer)

بلک‌پلیر یک پخش‌کننده موسیقی ساده و خیلی زیبا برای پلتفرم آندروید است که با قابلیت‌های بسیار رده‌بالایی همراه است. اینترفیس کاربری سفارشی‌سازی شده تماما توسط حرکت دست و مدل‌های رفتاری قابل کنترل است. هم‌چنین، می‌توانید به دلخواه فونت و رنگ UI را تغییر دهید.

در داخل این اپ، اکولایزر ۵ باند، Bass Boost و مجازی‌ساز، ویجت‌ها، گپ‌لس پلی‌بک، ویرایش‌گر تگ ID3، تایمر خواب، تم‌های قابل تغییر و بسیاری موارد دیگر تعبیه شده است. پشتیبانی از فرمت‌های استاندارد موسیقی مانند MP3، WAV و OGG از دیگر ویژگی‌های بلک‌پلیر است.

این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. اگر تمایل دارید این برنامه فاقد تبلیغات را با امکانات و ویژگی‌های بیشتر در اختیار داشته باشید می‌تواند نسخه پولی آن‌را هم خریداری کنید.

۵ – موزیک پلیر n7player

قابلیت جستجوی این اپلیکیشن کاملا نوآورانه و اینترفیس کاربری آن زیبا و کاربرپسند است. در بخش کتاب‌خانه مدیای آن، بهینه‌سازی‌های گرافیکی زیادی صورت گرفته و در حالت‌های مختلف می‌توانید آهنگ موردنظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن n7player همراه با یک اکولایزر پیشرفته ۱۰ باند است و به‌شما این امکان را می‌دهد تا مطابق با سلیقه خود موزیک را شخصی‌سازی کنید. دیگر امکانات مانند گپ‌لس پلی‌بک، باس بوست و افکت‌های مجازی‌سازی صدا به‌همراه ویرایش‌گر تگ، تم‌ها، تایمر خواب و ویجت‌ها نیز در این برنامه در اختیارتان هستند.

نسخه رایگان آن تنها برای ۱۴ روز کار می‌کند، اما نسخه کامل در گوگل پلی استور قابل تهیه است.

۶ – مدیامانکی

مدیامانکی یک اپ پخش موسیقی برای آندروید با امکانات فراوان است. کتاب‌خانه آن می‌تواند بر اساس آلبوم، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، خوانندگان، ترک‌ها، ژانر و حتی آهنگ‌سازان دسته‌بندی شود. نسخه نمایش پوشه‌ای در نسخه رایگان تنها برای ۱۵ روز در دسترس است. الگوریتم جستجوی این اپ بسیار سریع است و لیست خوانندگان و ترک‌ها را پیش‌بینی می‌کند. اکولایزر ۵ باند به‌همراه بالانس استریو از دیگر ویژگی‌های آن است.

مدیامانکی قادر به دانلود قطعات گم شده‌ای است که به‌دنبال‌شان هستید. یکی از امکانات جالب آن پشتیبانی از “آندروید اتو” (Android Auto) است. هم‌چنین، می‌توانید پلیر آندروید را با مدیامانکی برای ویندوز همگام‌سازی کنید. تایمر خواب، کروم‌کستینگ، ویرایش‌گر تگ و ویجت‌های هوم-اسکرین از دیگر امکانات آن است.

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *