اداره کل تبلیغات کهگیلویه وبویر احمد

روحانیون دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیون و نخبگان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر پاسداشت این روزها به بهترین شکل ممکن تأکید کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران بزرگترین رخداد و تحول قرن و در راستای خروج از ظلمت به سوی نور بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما هم‌اکنون به‌عنوان الگویی آزادی‌بخش در سراسر دنیا مطرح است و تمام کشورهای دنیا با تاسی از انقلاب سال ۵۷ مردم ما در برابر حاکمان زورگوی خود به مقابله برخاستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بهتر از هر زمان دیگر تأثیر انقلاب اسلامی را در دیگر کشورها می‌بینیم به‌طوری که بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی است و بدون شک همان‌طور که امام راحل پیش‌بینی کردند و رهبری هم تأکید داشتند روزی به‌ واسطه همین انقلاب اسلامی پرچم توحید و عدالت بر سر تا سر جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

این مسئول گفت: امروز پس از گذشت سه دهه؛ انقلاب اسلامی ما همچنان بالنده و پیشرو در عرصه‌های مختلف چشم جهانیان را خیره کرده است و معادلات دنیا بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به خدمات فراوان و بی‌شمار انقلاب به مردم و بیان مقایسه کوتاه از صنعت کشور پیش از انقلاب و بعد از آن گفت: قبل از انقلاب اسلامی مردم ما با فقر و محرومیت زیادی روبه‌رو بودند اما بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات فراوانی نصیب مردم ما شد که در این ایام خدمات و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد توسط نخبگان و روحانیون می‌بایست برای مردم تبیین شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *