اداره کل تبلیغات کهگیلویه وبویر احمد

شناسایی پنج هزار و ۵۰۰ معلم برای آموزش قرآن در مدارس کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و ۵۰۰ معلم ابتدایی برای آموزش قرآن در مدارس استان شناسایی شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در نشست مجمع قرآنی با بیان اینکه کارهای بزرگی در ارتباط با قرآن در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده،  گفت: وضعیت کنونی این استان با روزهای قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و  تلاش همه مسئولان و مجمع خیرین باعث شده دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد به نور قرآن روشن شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استعدادیابی دانش‌آموزان قرآنی در استان خبر داد و گفت: برنامه شناسایی ۱۰۰ دانش‌آموز قرآنی انجام شده و هم اکنون در سایر شهرستان‌ها این کار دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: پنج ‌هزار و ۵۰۰ معلم قرآنی ابتدایی در شهرستان بویراحمد شناسایی و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

این مسئول افزود: بدون اینکه منتظر پول و اعتبار باشیم وظیفه خود را انجام می‌دهیم چون انجام کارها و فعالیت‌های قرآنی نیازمند پول و هزینه نیست.

مرتضوی بر حمایت خیرین از فعالیت‌های قرآنی استان تأکید کرد و گفت: برای اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با نمود بیشتری برگزار شود لازم است خیرین از فعالیت‌های ما حمایت کنند که تاکنون خیری در کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه پیدا نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی دانشکده علوم قرآنی در استان خبر داد و اضافه کرد: کارهای مقدماتی این دانشکده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و پیگیر ساخت و راه‌اندازی آن خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *