نرم افزار های اینترنتی, نرم افزارها

نرم افزار دانلود کامل یک سایت – Website Ripper Copier 3.9

میخواهید کل محتویات یک سایت را به همراه عکس ها و مقالات دانلود کنید؟ یا شاید اینترنت پرسرعت دارید و میخواهید تمام آهنگ ها و فیلم های یک سایت را یکجا دانلود کنید! پس در این مطلب همراه ما باشید.

نرم افزار Website Ripper Copier قادر است تمام محتویات یک سایت را برای شما دانلود کند. این محتویات میتواند شامل متن، عکس، فایل های صوتی و تصویری (فیلم و آهنگ)، نرم افزار و غیره باشد.

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فقط یک دسته بندی خاص یا یک نوع فایل مشخص را دانلود کنید. مثلا فقط فایل های موسیقی که در دسته بندی خواننده مورد علاقه شما قرار دارند را از یک سایت دانلود کنید.

فایده دانلود کامل صفحات یک سایت این است که میتوانید بعدا و بدون نیاز به اینترنت مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنید. فایده دانلود فایل ها هم نیازی به توضیح ندارد! این نرم افزار میتواند شما را از جستجو در صفحات مختلف بی نیاز کند.

نرم افزار Website Ripper Copier دارای تنظیمات مختلف برای دانلود محتویات یک سایت است. و به این ترتیب میتوانید تمام محتوا یا فقط محتوای مورد نظر خود را از یک سایت دانلود کنید.

قابلیت های نرم افزار Website Ripper Copier :

– دانلود تمام یا بخشی از محتویات یک سایت

– دانلود فایل های عکس، آهنگ، فیلم، فلش، نرم افزار، و …

– امکان تنظیم یک شاخه یا دسته بندی خاص در سایت برای دانلود

– امکان تنظیم تعداد صفحات داخلی برای دانلود

– تنظیم دنبال کردن یا دنبال نکردن لینک ها در یک سایت

– امکان مراجعه به محتوای سایت دانلود شده بدون نیاز به اینترنت (آفلاین)

– تنظیم حداکثر حجم فایل برای دانلود (مثلا فقط فایل های زیر 10 مگابایت دانلود شود)

– تنظیم فرمت فایل برای دانلود (مثلا فقط عکس های JPG ، یا فقط MP3)

– امکان ادامه دانلود یک سایت در زمان های مختلف

– کنترل به روز شدن یک سایت برای دانلود محتویات جدید

– سرعت بسیار بالا در دانلود صفحات یک سایت

هرچند این نرم افزار برای دانلود محتوای سایت ها بسیار مفید است، اما اگر قصد دانلود فایل های یک سایت را دارید باید تنظیمات را به صورت دقیق انجام دهید تا از دانلود فایل های اضافه جلوگیری شود.

ضمنا اگر قصد دانلود کامل فایل های سایتی را دارید بهتر است بی خیال این موضوع شوید. چون به چند سال زمان و صدها ترابایت فضا احتیاج خواهید داشت!

نسخه جدید نرم افزار دانلود کامل یک سایت، Website Ripper Copier 3.9 را دانلود کنید:

——————14KHORSHID.IR——————

دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:1.8MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *