کتابخانه

دانلودکتاب داستان راستان 1و2 از شهید مطهری ره

داستان-راستانتوضیحات:
داستانهای این کتاب علاوه بر آنکه عملا می‏تواند راهنمای اخلاقی و اجتماعی سودمندی باشد، معرف روح تعلیمات اسلامی نیز هست و خواننده از این رهگذر به حقیقت و روح تعلیمات اسلامی آشنا می‏شود و می‏تواند خود را،یا محیط و جامعه خود را با این مقیاسها اندازه بگیرد و ببیند در جامعه‏ای که او در آن زندگی می‏کند و همه طبقات خود را مسلمان می‏دانند و احیانا بعضی از آن طبقات سنگ اسلام را نیز به سینه می‏زنند.

چه اندازه از معنی و حقیقت اسلام معمول و مجری است. این داستانها هم برای‏ «خواص‏» قابل استفاده است و هم برای‏ «عوام‏»،ولی منظور از این نگارش تنها استفاده عوام است،زیرا تنها این طبقاتند که میلی به عدالت و انصاف و خضوعی در برابر حق و حقیقت در آنها موجود است و اگر با سخن حقی مواجه شوند حاضرند خود را با آن تطبیق دهند.

نام کتاب: داستان راستان
نویسنده: استاد مطهری ره
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی 

—–14KHORSHID.IR—–

دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:1.652MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip-pdf

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دانلودکتاب داستان راستان 1و2 از شهید مطهری ره

  1. لیلا گفت:

    خیلی خوب بود ممنون

  2. مهمان گفت:

    سلام برای تحقیقم ب درد خورد خیلی ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *