آموزش, فضای سایبرخطرات تهدید ها

مشخصه های بارز یک فایروال (ویروس ها 13)

معرفی-ویروس-ها

مشخصه های بارز یک فایروال:

1ـ     توانایی ثبت و اخطار

2ـ     بازدید حجم بالایی از اطلاعات

3ـ     سادگی پیکربندی

4ـ     امنیت فایروال

اینترنت سکیوریتی چیست و چه کاری می کند؟

برنامه ایست با وظایف متعدد که هدف کلی آن،تأمین امنیت حفاظت از کاربر می باشد. هسته اصلی این نرم افزار  آنی ویروس بوده و در امتداد آنها دیگر برنامه ها ،امنیت ناشی از خطرات اینترنت را فراهم می کنند. اصلی ترین و. ضروری ترین این برنامه ها(firewall) می باشد.فایروال دسترسی کلربران به اینترنت و شبکه را محدود و کنترل می کند.همچنین این نرم افزار متشکل از برنامه هایی استکه از سیستم شما در مقابل نرم افزار های جاسوسی(spyware) که می توانند اطلاعات وداده های محرمانه و شخصی شما را سرقت کنند،تروجان ها(Trojan) و … محافظت می کنند.

اینترنت سکوریتی بهترین گذینه برای افرادی است که از سیستم،شبکه و اینترنت خود محافظت به عملبیاورند زیرا این محصول ،مجموعه ای از نرم افزار هایی است که ایمنی کامل را برای سیتم شما به همراه خواهند داشت.

نکته:در صورتی که منابع نرم افزاری شما محدود نیست(مثلا میزان رم سیتسنم شما اندازه مطلوبی دارد)ما به شما پیشنهاد می کنیم از کروه نرم افزار های اینترنت سیکیوریتی یرای محافظت از سیستمتان استفاده کنید.

author-avatar

درباره یاسین مدرس

سلام بر شما کاربران گرامی//من یاسین مدرس طلبه پایه پنج حوزه علمیه کاربر سایت چهارده خورشیددر زمینه های مختلف ازجمله کار های فرهنگی فعالیت می کنم،از شما عزیزان درخواست داریم درزمینه معرفی سایت وانجام کار هاوفعالیت های فرهنگی با ما مشارکت کنید/فی امان الله.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *