آموزش, خواهران مبلغ, فضای سایبرخطرات تهدید ها, فعالیت های فرهنگی

زمزمه های شیطانی(بررسی محتوای شبکه های ماهواره ای1)

به نام خدا

بررسی برنامه های شبکه های ماهواره ای :softwar-tebyan-zanjan-1

با سلام و درود فراوان به همه ی شما بینندگان فرهیخته سایت چهارده خورسید و عرض تشکر به خاطر حسن انتخاب شما…از آنجا که امروزه رسانه ها نقش بسیار مهمی در رشد فرهنگی و معنوی و اخلاقی جوامع دارد لذا غافل ماندن از آنها و بی توجهی به محتوای برنامه ها باعث وارد آمدن صدمات جبران ناپذیری به مردم  و آینده ی آنها می شود پس در هر کشور و هر استان و یا هر شهر و چه بسا در هر روستا ودر هر خانه بی توجهی به این امر یعنی رسانه ی موجود وبرنامه های آن باعث ایجاد صدمه های جبران ناپذیری می شود.

ماهواره :

یکی از وسایل رسانه ای و یکی از ابزار های فرهنگی امروزه محسوب میشود که متاسفانه دشمنان اسلام وجمهوری اسلامی با استفاده از این ابزار کمر همت برای نابودی فرهنکی و عقیدتی نردم مسلمان بسته اند و در این راه از هیچ ترفندی و هیچ برنامه ای دریغ نکردندو طی مدت کوتاهی با عرضه ی برنامه های مبتذل و غیره اخلاقی بسیاری باعث ترویج فرهنگ غرب و غرب گرایی و تزلزل نظام مقدس خانواده در کشور اسلامی مان و سایر بلاد اسلامی شده اند.پس ما باید مختصات این ابزار که استفاده های مثبتش بسیار کمتر از استفاده های منفی آن بوده است را بدانیم.

روی آنتن توپخانه:80_415جنگ نرم

ازلحاظ فنی در 159مدار تلویزیونی در کل جهان ،203ماهواره تلویزیونی فعال است . در کشور ما که 80مدار تلویزیون قابل دریافت است که در این 80مدار  100ماهواره یعنی نیمی از ماهواره ها ی جهان قابل دریافت است. این تعداد ماهواره قابلیت در یافت بیش از 18000شبکه ماهواره رادر کشور ایجاد می کندبا دیش وابزارهای معمولی می توان 2000کانال از این 18000کانال را با کیفیت بالا دریافت کرد، کانال هایی که برنامه های ؛آن اکثر قریب به اتفاق با فرهنگ و سنت و اعتقادات مردم ما در تضاد اندو اثرات مخرب روحی وروانی بر مخاطبین می گذارد که این خود مهمترین تاکتیک دشمنان ما در غرب وشرق برای  جنگ نرم علیه ارزش های اسلامی و ایرانی است.

در بین شبکه های ماهواره ای که در ایران به سهولت قابل در یافت است،بیش از 380شبکه خاص موسیقی وجود دارد که شبانه روز در حال پخش موسیقی ،کلیپ،رقص،آهنگ های در خواستی و کنسرت هستند.عموم این برنامه ها آکنده از حرکات ضد اخلاقی و اورتیکال است. در حوزه کودکان نیز بیش از 250شبکه  در ایران قابل در یافت است که دارای برنامه هایی با محتوای ارزشی لیبرالی ،اومانیستی ،غربی هستند.و 80 کانال با محتوای مصرف گرایی و غرب زدگی فرهنگ سازی پوشش و مد در ایران قابل دریافت است.

پشت پرده شبکه ماهواره ای(من و تو):

تاسیس شبکه های ماهواره ای متعدد فارسی زبان از جمله شبکه های منحط فارسی وان ، من و تو ، زمزمه و….با جهت گیری تفریحی و سرگرمی نشان می دهد که جبهه گشوده شده برای جنگ نرم با تمام قوادر حال ریزش آتش بر سر جوانان و خانواده های ایرانی است.

شبکه فارسی زبان ((من و تو))در واقع یکی از هجمه های وسیع فرهنگی و رسانه ای است که از بیرون مرز ها ساماندهی می شود که اهداف بلند مدت و پیچیده ای را دنبال می کند . در واقع تمام کسانی که راجع به اهداف جنگ نرم وابزار آن تردید داشتند در برابر علت و فلسفه وجودی چنین شبکه ای راهی جز آنکه  آن را در راستای برنامه ریزی پیچیده و بلند مدت غرب جهت تاثیر گذاری بر طبقات جامعه ایران ارزیابی کنند ندارند :زیرا که توجیه اقتصادی و اجتماعی خاصی برای راه اندازی چنین شبکه ای ندارد. این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان (marjan television network)است و از بریتانیا پخش می شود . دولت بریتانیا پیش از این با راه اندازی شبکه بی بی سی فارسی باب تازه ای را در عرصه جنگ نرم گشوده بود.بی بی سی در طول دوران تلخ فتنه88 با تمام امکانات و ابزارش تلاش داشت تا فضا را ملتهب تر کندو آتش را شعله ور تر نگه دارد . این بار سیاست را به حاشیه کشانده و با تمام قوا و با استفاده از  تمام شیوه های فریبنده رسانه ای به تبلیغ سبک زندگی آمریکایی و غربی( امریکن لایف استایل)پرداخته و اهداف بلند مدتی را در جهت تاثیر گذاری بر ذهن جوانان و خانواده های ایرانی  آغاز کرده اند.

ادامه دارد….

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “زمزمه های شیطانی(بررسی محتوای شبکه های ماهواره ای1)

  1. سلام درود بر شما عالی بود موفق بشید…

  2. کاظمی گفت:

    سلام بر یاس کبود مطلب عالی بود استفاده کردیم

  3. یاس کبود گفت:

    با تشکر از توجه شما….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *