موبایل اسلامی, نرم افزار های اداری, نرم افزارها

سرعت مغز و حافظه خود را با این تست بسنجید + دانلود

سرعت مغز و حافظه خود رابا این تست بسنجید=اندروید
اصلا تعجب نکنید ، این تست به شما می گوید سن واقعی مغز شما چقدر است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ متعجب می شوید اگر بدانید سن واقعی مغز شما چقدر است. این بازی ساده سن مغز شما را به چالش می کشد،که یکی از بهترین بازی‌های اعتیاد‌آور در این زمینه می باشد. سرعت مغز و حافظه خود را با یک سری تست، بسنجید.

این تست‌ها با تحلیل داده‌های به دست آمده واکنش شما را می‌سنجند و سن مغز شما را تخمین می زنند. برنامه ای ساده در عین حال اعتیاد آور است که بر اساس کارآیی شما در بازی هایی که در برنامه وجود دارد سن مغز شما را می آزماید و پیدا می کند. با استفاده از این برنامه سن عقلی خود را محاسبه کنید و اطلاعات بیشتری درباره مغز خود ببینید.

دستورالعمل بازی در این برنامه به این صورت است که شما 3 تلاش برای شکست دارید وقتی تست شروع شد برای زمان کوتاهی شما یک سری حباب بهمراه شماره های روی آنها میبینید که باید به خاطر بسپارید، بعد از اینکه اعداد ناپدید شدند شما باید با تپ کردن (ضربه آهسته زدن) حباب ها چیدمان اعداد را بصورت صعودی درآورید. همچنین میتوانید نتایج حاصل از تست خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود:↓

دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:2.13MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip-pdf

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *