نرم افزاراندروید

دانلود نرم افزار لنز Lenz 2.9.3 نرم افزار مشاهده تلویزیون ، فیلم و سریال در اندروید

Lenz نرم افزاری کاملا ایرانی و نوشته شده توسط برنامه نویسان ایرانی می باشد که به شما دسترسی به آرشیو عظیمی از فیلم ,سریال و انیمیشن های جدید و قدیمی را با بهترین کیفیت می دهد .

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اینترنت ,راه های ارتباطی با جهان پیرامون نیز به سرعت گسترش یافته اند و به گونه ای شده که امروزه بسیاری از کار ها را می توان با استفاده از اسمارتفون های اندرویدی و اینترنت انجام داد .

همچنین تلویزیونی آنلاین نیز می باشد که این امکان را به شما می دهد در هر زمان و مکانی با دسترسی به اینترنت به تمامی شبکه های تلویزیونی ایرانی دسترسی پیدا کنید .

این نرم افزار توسط شرکت ایرانسل منتشر شده است که توانسته تا به امروز کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند و در مارکت گوگل نیز تا به امروز امتیاز عالی ۴٫۹ را دریافت کرده است . اگر بیشتر اوقات به دلیل سفر های کاری و تفریحی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا اهل تماشای فیلم و سریال می باشید ما به شما نرم افزار Lenz را پیشنهاد می کنیم تا همیشه و در همه جا تلویزیون را در جیب خود داشته باشید .

ویژگی های برنامه لنز Lenz:

دسترسی به صد ها فیلم و سریال جدید و قدیمی با کیفیت مطلوب

سیستم یادآوری برای اطلاع زمان پخش برنامه های مورد علاقه شما

نمایش برنامه های ۷ روز گذشته شبکه های تلویزیونی

نمایش شبکه های تلویزیونی از جمله نسیم, آی فیلم ,ورزش و … با کیفیت Full HD

امکان ضبط برنامه های در حال پخش بر روی فضای ابری

اگر به برنامه مورد علاقه‌تان در پخش زنده تلویزیون نرسیدید،

با قابلیت ماشین زمان می‌توانید آن را از ابتدا تماشا کنید

 

دانلود لنز با لینک مستقیم

حجم فایل:۲۲MB

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

1 نظر در “دانلود نرم افزار لنز Lenz 2.9.3 نرم افزار مشاهده تلویزیون ، فیلم و سریال در اندروید

  1. ناصر خزایی گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *