آموزش

آموزش گرفتن عکس از صفحه دسکتاپ در ویندوز ۷ و ۸ یا ۱۰ + فیلم

امروز با موضوع ” گرفتن عکس از صفحه دسکتاپ در ویندوز ۷ و ۸ یا ۱۰ + فیلم ” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

حتما براتون پیش اومده که بخواهید از ویندوزتون یک عکس بگیرید مثلا یک ارور و یا یک عکسی از یک سایت که نمیشه اونو کپی کرد حتما براتون سوال شده که چطور ممکنه ما از ویندوزمون عکس بگیریم؟ و یا حتما شده که برای عکس گرفتن از ویندوز یا صفحه دستکتاپ خودتون به برنامه ها و یا نرم افزار های کمکی روی آورده باشید. ولی برای جواب دادن به سوالاتتتون باید عرض کنم همه این کار ها با زدن چند کلیک ساده ممکنه.

برای حل مشکل شما براتون یک ویدئو در نظر گرفتم که شما با دیدن اون و دقت کردن یه کلماتی مانند ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰ میتونید بفهمید که از چه کلمات ترکیبی در برای عکس گرفتن از صفحه دستکتاپ استفاده شده است.

بعد از اینکه از فیلم بالا کمک گرفتید و فهمیدید کدوم کلید باری ویندوز شما استفاده میشه تا بتونید عکس بگیرید برای ویرایش عکستون به کمک برنامه نقاشی یا همون paint در ویندوز به محل سیو عکس ها برید و اون ویرایش کنید که معمولا میشه آدرس شبیه آدرس زیر :

C:\Users\pc name\Pictures\Screenshots

امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه

گرفتن عکس از صفحه دسکتاپ در ویندوز 7 و 8 یا 10

مطالب مرتبط :

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *