بازی اندروید, موبایل اسلامی

دانلود بازی Cat Bird برای اندروید و ios

حتما انیمیشن محبوب و پرطرفدار «گربه‌سگ» را یادتان هست که بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است. افزون بر این حتما با خواندن عنوان مطلب کمی با ایده بازی آشنا شده‌اید؛ قهرمانی که ترکیبی از گربه و پرنده است و توانایی هر کدام را در این سکوبازی سخت همراه خود دارد.

«پرنده‌ی گربه‌ای» با گرافیک پیکسل‌آرتی خود در نگاه اول یادآور نسل شیرین بازی‌های هشت و شانزده بیتی است و گرچه انیمیشن‌ها بسیار روان و عالی طراحی شده‌اند؛ اما همه‌چیز در ستایش یک بازی دوبعدی خلق شده است. هر کدام از مرحله‌ها با سازه‌های متحرک و خطرناکی مانند تیغه‌ها و سکوهای لرزان پر شده‌اند و به دقت و زمانبدی مناسبی برای پریدن یا پرواز احتیاج دارند. طراحی نقشه‌ها به این شکل هستند که معمولا فضای کافی را برای پرواز و رد شدن از موانع در اختیار ندارید و باید حسابی حواس‌تان را برای رسیدن به خانه بعدی جمع کنید. البته سازندگان تعدادی چک‌پوینت هم در میان مرحله‌ها در نظر گرفته‌اند تا در صورت باختن، بازی را از آن‌جا آغاز کنید.

با این‌که «پرنده‌ی گربه‌ای» اولین بازی سازندگان برای پلتفرم‌های همراه است اما هیچ کم‌وکسری از نام‌های بزرگ این سبک در میان موبایل‌ها و تبلت‌ها ندارد. اگر اهل سکوبازی‌ دوبعدی هستید و از بازی‌های ساده و کوچک این سبک بر روی موبایل خود خسته شده‌اید «پرنده‌ی گربه‌ای» را از دست ندهید. بازی بیش از ۴۰ مرحله‌ متفاوت دارد که باید در این میان با دست کم سه غول آخر (Boss) هم مبارزه کنید.

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه Android

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *