آموزش

آموزش به روز رسانی گوشی سامسونگ توسط نرم افزار Kies

آپدیت گوشی های اندروید یکی از مشغله های کاربران می باشد ، امروز سعی خواهیم کرد روشی برای آپدیت گوشی ها و تبلت های اندروید سامسونگ معرفی کنیم.

ساده ترین روش استفاده از قسمت تنظیمات سیستم عامل اندروید برای آپدیت می باشد ، در این روش شما با مراجعه به قسمت آپگرید دستگاه هوشمندتان می توانید سیستم عامل اندرویدتان را آپگرید و بروزرسانی کنید. اما گاهی اوقات در این روش جدید ترین بروز رسانی را بخش آپگرید اندروید جستجو نمی نماید. به همین دلیل باید از روش های دیگر استفاده کرد .

روش دوم استفاده از نرم افزار بروز رسان Kies می باشد ، در این روش شما با دانلود این نرم افزار خواهید توانست براحتی توسط کامپیوترتان دستگاه اندرویدی متصل به کامیوتر را بروز رسانی نمایید. برای شروع کار ابتدا باید نرم افزار Kies را در سایت سامسونگ دانلود (برای دانلود کلیک کنید) نمایید.

قبل از شروع بروزرسانی باید از موارد زیر مطمئن شوید.

  • ابتدا باتری دستگاه اندرویدیتان را شارژ نمایید ، و از پر بودن ۱۰۰ درصد آن مطمئن شوید.
  • حتما از اینترنت ر سرعت استفاده نمایید پیشنهاد من این است زمانی دستگاه اندرویدیتان را آپدیت نمایید که زمان تیک مصرف اینترنت نباشد ، و حداکثر پهنای باند در دسترس باشد.
  • قبل از هر کاری یک پشتیبان از دستگاه اندرویدیتان بردارید. چرا که احتمال از دست رفتن برخی از اطلاعات گوشی شما وجود دارد.
  • هنگام آپدیت به هیچ عنوان از دستگاه اندرویدی استفاده نکنید. ضمنا توجه داشته باشید که برای آپدیت اندروید حتما دستگاه باید روشن باشد.

آپدیت اندروید دستگاه های هوشمند کمپانی سامسونگ با نرم افزار Kies

آپدیت اندروید

خوب در ابتدا باید نرم افزار Kies به کامپیوترتان نصب باشد ، اگر نصب نکرده اید آن را نصب کرده و پس از نصب کامپیوتر را ریستارت نمایید ،  پس از ریستارت گوشی یا تبلت اندرویدی سامسونگ را به کامپیوتر نصب کنید ، در این حالت نرم افزار Kies با جستجوی اینترنت جدید ترین نسخه بروز رسانی موجود را برای شما نمایش می دهد برای این کار به تصویر زیر توجه نمایید.

آپدیت اندروید

بعد از کلیک روی گزینه آپدیت به صفحه اصلی نرم افزار مراجعه کنید ، در صفحه اصلی نرم افزار تصویر زیر قابل مشاهده است ، در این حالت بطور مثال نرم افزار Kies برخی از موارد مورد نیاز به آپدیت را برای شما نشان می دهد ، به تصویر زیر توجه کنید ، نرم افزار اعلام میکند که باید Firmware Upgrade آپگرید گردد. شما باید دکمه Firmware Upgrade رو بزنید تا بروز رسانی بشه ، احتمالا برخی موارد مشابه رو هم برای دستگاه شما پیشنهاد کنه اونوقت روی اون ها هم کلیک کنید تا آپدیت بشه.

آپدیت اندروید

پس از کلیک روی دکمه مذکور نرم افزار تعدادی از مسائل رو که ما در اول آموزش براتون توضیح دادیم ازجمله شارژ بودن باتری   و … اون ها رو به شما تذکر میده در این حالت روی I Have Read All Of The Above Information تیک زده و تایید کنید که موارد مورد نظر رو انجام دادید.

آپدیت اندروید

خوب پس از تیک روی مورد درخواستی نرم افزار روی دکمه Start Upgrade کلیک کنید.

نکاتی در مورد زمان آپدیت اندروید: توجه کنید زمان مورد نیاز برای آپدیت اندروید به سرعت اینترنت شما بستگی  دارد و امکان دارد یک الی هفت ساعت بطول بیانجامد ، پس در هنگام آپدیت به هیچ عنوان دستگاه هوشمندتون رو از کامپیوتر جدا نکنید و مقداری صبور باشید تا روند آپدیت اندروید بطور کامل انجام گیرد ، اگر در بین آپدیت آنرا از کامپیوتر جدا نکنید و … ، امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *