پاسخ به شبهات, فضای سایبرخطرات تهدید ها

یورش شدیدشبکه های ماهواره ای به فرهنگ عاشورا

جنّ و ملَک، نوحه گران مصیبتی عظیم

در بارگاه قدس که جای ملال نیست                                          

                                                                   سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است

جن و ملک بر آدمیان نوحه می کنند                                                

                                                       گویا عزای اشرف اولاد آدم است

این شعر پر اسرار محتشم اشاره است به این جمله از زیارت عاشورا که:

«و جلّت و عظمت مصیبتک فی السماوات علی جمیع أهل السماوات»

یعنی مصیبت تو آنقدر بزرگ بود که بر اهل آسمان نیز گران آمد آن هم همه ی اهل آسمان!

در حدیثی در کتاب کامل الزیارات می خوانیم:

“خداوند چهار هزار فرشته را بر قبر حسین علیه السلام گماشته است که بر او تا روز قیامت با حالت ژولیده و غبارآلود می گریند.” (کامل الزیارات ص84)

واقعه ی عاشورا مانند رودخانه ی جوشانی فرهنگ ناب اسلامی را به جهانیان گشزدمی کند.فرهنگی که آزادگی،احترام،استقامت،وانسانیت را فریاد می زند.این روزها که افلاک عزادار حضرت سید الشهداء وحماسه سازان واقعه ی کربلا علیهم السلام است.نباید فراموش کردکه :

کل یوم عاشورا:

عاشورا1

در زمان فعلی هم خولی ها وشمر ها وابن سعد ها تنازی می کنند.اما در رنگ ها وچهره های متفاوت ولی با همان نیت فریب خورده وروباه صفتی که در وجود خود دارند.

عاشورا4

کسانی که حکم به حلال بودن خون مسلمین،وتجاوز به………دادند.قطعاً با نماز خوانانی که خون پاک جوان مردان را، بر خاک گرم کربلا ریختند فرقی ندارند.

با وجود تفاسیر وقعطعیت واقعه ی کربلا که هیچ عقل سلیمی با وجود منابع بسیار معتبر شکی در آن ندارد.عده ای ساز معکوس می زنند وقصد گل آلود کردن رودخانه ی جوشان عاشورا را دارند.

عاشورا5 عاشورا

شبکه های ماهواره ای با پخش تصاویر قمه زنی ها،لطمه زنی ها ویا با پخش جملات بی ربط که بعضی از مداحان که در اشعار خود استفاده می کنند.این پیام را به جهانیان منعکس می کنند که عاشورا یعنی:سگ ….. بودن-خودزنی کردن-می خوردن ومست بودن برای حسین و…و…و…کسانی که احیانا از کانال های ماهواره ای اطلاعات می گیرند باید توجه نمایند که خیلی از این شبکه ها با هدفی از پیش تعیین شده، در حال فعالیت هستند وقصدی جز از بین بردن وگل آلود کردن اعتقادات من وشما ندارند.

خیلی از این شبکه ها در لندن وبا مجوز کشور های غربی در حال فعالیت هستند…این خود سؤال است که مگر ممکن است غربی ها که شیعه را با نام جنایت به مردم معرفی می کنند،خود حامی شبکه های تبلیغ فرهنگ شیعه باشند.

قطعاً شبکه ها وکانال های ماهواره ای هدفی جز تبلیغ وبه کرسی نشاندن افکار پوسیده، وفرهنگ غربزده ندارند.وگر نه کی آمریکایی ها وانگلیسی ها دلشان به حال اسلام سوخته که می خواهند مبلغ وتبیین کننده مسائل اسلامی باشند.

(((بهتر بگویم ماهواره یا دجال واره)))

منبع:مبلغان سایبری چهارده خورشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *