نرم افزارها, نرم افزارهای گرافیکی

بازی ها را با کیفیت بهتری اجرا کنید + دانلود نرم افزار

 بازی ها را با کیفیت بهتری اجرا کنید + دانلود نرم افزار:
اجرا درست و کامل برخی از بازی ها همیشه یکی از مشکلات ما است، که با استفاده از این نرم افزار IObit Game Assistant می توانید مشکلات بازی ها در زمان اجرا و در حین بازی را برطرف کند.
 هر روز بازی های مختلفی منتشر می شوند که هر کدام از آن ها دارای تکنولوژی های جدید از لحاظ گرافیکی و بصری هستند، برای اجرای مناسب این بازی ها باید سخت افزارهای مختلف وجود داشته باشد، اما گاهی هم استفاده مناسب از سخت افزار موجود بسیار مهم است، نرم افزار IObit Game Assistant به شما کمک می کند تا نهایت استفاده را از سخت افزار موجود در رایانه خود ببرید و بازی ها را با کیفیت بهتری اجرا کنید. برنامه علاوه بر افزایش کیفیت می تواند از خطاهای موجود در هنگام اجرا و در حین بازی جلوگیری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، پشتیبانی از اکثر بازی های موجود، الگوریتم قدرتمند برای افزایش کارایی و … اشاره کرد.

———-

دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:5.7MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *