خواهران مبلغ, مردان آسمانی, نیاکان پاک

شهیدآیت الله اشرفی اصفهانی و شب عملیات مسلم….

بسم الله الرحمن الرحیم
شهید آیت الله اشرفی اصفهانی….untitled

درشب عملیات مسلم بن عقیل (علیه السلام) ، در سال 1361، نماز جماعت به امامت آیت الله اشرفی اصفهانی منعقد شد. دعای کمیل هم توسط برادر آهنگران قرائت شد. رزمندگان گریه می کردند و ناله می زدند، منظره ی عجیبی بود. آیت الله اشرفی اصفهانی شروع به خواندن قسمتی از دعای کمیل کرد. هوا هم متغیر بودوقطرات باران صورت رزمندگان را نوازش می کرد.

در اثنای خواندن دعا ، آیت الله اشرفی خطاب به رزمندگان فرمود:« بوی مشک فضا را پر کرده ، نمی دونم شما هم حس می کنین.» سپس ادامه داد:« بوی خوشی که فضا را پر کرده ،از قدم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است و به طور قطع و مسلم امام عصر (عج) در این مکان تشریف دارن.» عجیب انکه بعضی از رزمندگان هم آن بوی خوش را احساس کرده بودند.

دو روز از عملیات مسلم گذشته بود که یکی از برادران پاسدار به قصد ملاقات شهید آیت الله اشرفی به منزل ایشان آمد. وقتی چشم این برادر پاسدار به آیت الله اشرفی افتاد ، ناگهان ناله ای زد و صدای گریه اش بلند شد. او پس از لحظاتی آرام گرفت و اظهار کرد:« من شب عملیات مسلم،امام زمان( عجل الله تعالی فرجه) رو خواب دیدم حضرت ایشان به من پیغامی دادند و فرمودند:« این پیغام را به آقای اشرفی بده و شفارش کن که ایشان در نماز جمعه به مردم بگویند.» متن پیام حضرت این بود:« داستان شما رزمندگان اسلام مانند داستان آنهایی است که خداوند در سوره انفال آیه نهم تا دوازدهم بیان فرموده است.»

پس از صحبت های این برادر پاسدار ، آیت الله اشرفی به بنده فرمودندکه قرآن را بیاورم تا آیات را تلاوت کنند. ایشان قرآن را باز کردند ،آیات را پیدا و دقایقی مطالعه کردند، آنگاه برادر پاسداررادر آغوش گرفته و فرمودند:«این خواب رویای صادقه است و واقیت داردو جریان عملیات مسلم بن عقیل درست مانند جنگ بدراست.»

ایشان، هفته ی بعد درآخرین خطبه ی نماز جمعه 16مهر 1361جریان مربوط به عملیات مسلم و رویای صادقه ی آن برادر پاسدارو آیات مربوطه راتوضیح دادند:«…ویک بشارت به تمام رزمندگان بدهم ، بدانید حتمأ خدا باشماست . سایه پربرکت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) بالای سر شماست..»

برای شادی ارواح طیبه شهدا صلوات…
author-avatar

درباره عبدالله

سلام ... هرلحظه یادخدا یعنی اخلاص...همه کارها به خاطر خدا یعنی اخلاصیادمان باشد خداوند درکتاب آسمانی و نورانی قرآن فرمودند :"من از رگ گردن به شما نزدیکترم"

مطالب مرتبط

1 نظر در “شهیدآیت الله اشرفی اصفهانی و شب عملیات مسلم….

  1. سلام دلداده شهداء با شهداء محشور بشید.احسنت….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *