خواهران مبلغ, مردان آسمانی

مناجات با خدا (شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد…)

بسم الله الرحمن الرحیم…
شهید سیدعبدظریف تقوی…thCA1RD4EL

فرزند: میر فرج

طلوع :1341خلیفه ای (سوق)

عروج: 64/11/26

زیارتگاه : سوق

« خدایا در خود چیزی یعنی شهادت را نمی یابم .اما تو ای خدای مهربان ! وعده دادی که گناهکارن را می بخشی ومن به درگاهت آمدم واز تو طلب عفو ومغفرت می کنم مرا ببخش وبه آرزویم که شهادت است برسان.»

شهید صالح اشکو…

فرزند: غلام

طلوع:1346دیل (گچساران)

عروج:download (9)63/2/23

شغل : پاسدار

زیارتگاه: روستای نارک

«خدایا شکر می کنم که این نعمت بزرگ را به من عطا نمودی که در جبهه های جنگ حضور یابم وبا وجود اینکه گناهان بسیار است ولی امیدوارم به فضل و کرم تو .خدایا! می دانم که تو گدای در خانه ات را برنمی گردانی واز تو نا امید نمی شوم . خدایا به جبهه آمدم تا خالص شوم و بتوانم مخلصانه درراهت فداکاری کنم واز تو میخواهم که مرا به آرزوی دیرینه ام برسانی .

معبودا! ببخش و بیامرز گناهانی را که در خلوت انجام داده ام .

خدایا! از تو طلب مغفرت می کنم .! خدایا قلم عفو بر گناهان خویش بکش بارالها شکرمی کنم از این که توانسته باشم فرمانبر تو باشم وخوشحالم از این که توانستم در جبهه های جنگ علیه باطل بجنگم و برای رضای تو جهاد کنم.»

شهید سید فضل الله پیامبری…th

فرزند: علی فتح

طلوع:1344چرام

عروج:66/9/29 آبادان

شغل : پاسدار

زیارتگاه : روستای چشمه بلقیس

« پرورگارا.زندگی ماچون زندگی پیامبر و اصحابش و مردن ما چون پیامبر واصحابش قراربده « رب اشرح لی صدری، ویسرلی امری ، واحلل ……..» (سوره طه، آیه 25ـ28)

خدایا بار پروردگارا! معبودا! تو می دانی که نه به طمع بهشت ونه ترس از جهنم قدم خودم را در راهت جلو نهادم و به سوی جبهه شتافتم .امام علی (علیه السلام) می فرمایند: ذلیل مردان کسانی هستند که در کوچه و خیابان تاخت وتاز کنند .من هم امروز فرمایشات مولایم ولی عصر(عج) و رهبری کبیرانقلاب اسلامی ، امام خمینی را تا پایان جان انجام می دهیم .چون مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد .خدایا در این دنیا نتوانستم آنچنان که تو می خواهی زندگی کنم ، مرگم را آنچنان قرار ده که حداقل بدینگونه کفاره گناهان صغیره و کبیره را ادا کرده باشم.»

شهید محمود مندنی…

فرزند: مندنی

طلوع:1341چرامuntitled

عروج:61/5/3 شلمچه

زیارتگاه : چرام

« خدایا عاشقم تو هم معشوق منی اگر شایسته ات باشم .خدایا! اگر این فریضه الهی را نصیبم کردی بدنم را قطعه قطعه کن تا اجر بیشتری نصیب من بنده گنهکار شود.»

شهید سید نورالله کاظمی…

فرزند: سید کاظم

طلوع :1348ده برآفتاب (یاسوج)

عروج: 66/1/29 بانه

شغل : پاسدار

زیارتگاه: ده برآفتاب

«خدایااگر چه لیاقت آن را ندارم که به سوی تو بیایم ولیکن هدایت تو عظیم و کرامت ورأفت تو متعالی تر است .ازآن که این بنده که تمام وجودش را گناه پرکرده است واگر طاقت من قلیل است و نفسم معیوب و قلبم محجوب تویی بخشایشگر متعالی ترارآنی خدایا در این لحظات عمرم چشم به رحمت تو دوخته ام و می دانم اگر غضبم نمایی آن عین رحمت است واگر عفو نمایی آن از کرامت توست .الهی به حرمت خون شهدا و صالحین و رحماء ومتقین و المومنین و موحدین و به حرمت محمد(ص) وآل محمد(علیهم السلام) مرا ببخشای ای مهربانترین مهربانان . ای خدا مرا از تنگی دنیا و از قفس جسم آزاد کن واز زیادی خشمت یا عظیمی عفوت .ازآتش جهنم نجات ده در این لحظه حیاتم دیگر آرزویی ندارم  وفکر می کنم که دیگر در این دنیا جای من نیست و ماندن در این جهان ننگ آزارم می دهد.»

شهید علی یارذوالفقاری…

فرزند: نگهدار

طلوع:1350باشت

عروج:الماس72/2/30

شغل : سرباز

زیارتگاه : گلزار شهدای باشت

« خداوندا تو بهترمی دانی که منظور و مقصودم تو هستی و ذره ای قلب و وجودم را در اختیار کسی قرار نخواهم داد و تو می دانی از عشقت وجودم شعله می کشد . ای خدا! مرا دریاب که تو زیباترین نامها را داری .اینک با قلبم که از محبت تو سرشار است صدایت می کنم.»

شهید قربان علی زاده…

فرزند: کاکا

طلوع:1343موردراز (یاسوج)thFPYFNUX2

عروج: 63/12/24 دجله

شغل: پاسدار

زیارتگاه: یاسوج

« الهی تورا شکر می کنم تا نیکبخت و کامیاب شوم و با شهدایی که در راه تو جان عزیزشان را نثار کردند محشور شوم . ایزدا! حمد وثنایم را بپذیر و جرایم و گناهانم راببخش و دریچه رحمت و مغفرت را به روی من باز کن .»

شادی ارواح طیبه همه شهداصلوات…

author-avatar

درباره عبدالله

سلام ... هرلحظه یادخدا یعنی اخلاص...همه کارها به خاطر خدا یعنی اخلاصیادمان باشد خداوند درکتاب آسمانی و نورانی قرآن فرمودند :"من از رگ گردن به شما نزدیکترم"

مطالب مرتبط

1 نظر در “مناجات با خدا (شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد…)

  1. درود بر ضحی احسنت عالی بود…درود بر شهداء.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *