خواهران مبلغ, مردان آسمانی

شهید اسماعیل سریشی…

بسم الله الرحمن الرحیم1_v_h_masoume__41_
شهید اسماعیل سریشی..
باسلام وتبریک به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان ، امیر عدالت، مولود کعبه ،حضرت علی ابن ابی طالب(علیه السلام)
شب عید قربان سال 1365درهمدان به دنیا آمد مادر بزرگوارشان خواب دیده بود که سیدی نورانی این فرزند را در آغوش او قرارداده و نام فرزند را به او گفته بود…شهید اسماعیل سریشی فرزند مادری با تقوا و پدری زحمت کش بود.او نتیجه رزق حلال پدرو ایمان مادر بود.
در نوجوانی از لحاظ ایمان و تقوا گویی سبقت را از بقیه ربود .بسیار انسان سخت کوش و فعالی بود..وقت خالی او بیشتر در کنار مزار شهدای همدان بود..بعد از اتمام تحصیلات به نیروی انتظامی پیوست..در مرزهای جنوب شرق کشور حضور داشت .اما این باعث نشد در خود سازی وقفه ای داشته باشد.
در سفر مشهد مقدس کنار باب الجواد(علیه السلام) به سجده رفته و با خدا راز ونیاز می کرد..از خدا خواهشی داشت.وقتی همه از آرزوهای خود می گفتنداو فقط یک کلمه بر زبان آورد ! شهادت !ایشان فقط از خدا شهادت را می خواستند.مدتی بعد از زیارت و در آخرین حمله نیروهای عبدالمالک ریگی به مرزهای شرق کشور درسال 1387شجاعانه در مقابل آنها ایستاد.سه نفر از سران اشرار را به درک واصل نمودو به سختی مجروح شد.آنچه از خدا درجوار آقامون علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) از خدامی خواست برآورده شد.واسماعیل سریشی به قافله شهدا پیوست..قرآن کریم این کتاب آسمانی شهدا را زنده خوانده ..وشهید اسماعیل سریشی حضورش بعد از شهادت بیشتر حس می شود..
برای اطلاعات بیشتر از زندگانی این شهید عزیز به کتاب شیدای شهادت مراجعه بفرمایید..

شهدا را یاد کنیم حتی باصلوات….  

author-avatar

درباره عبدالله

سلام ... هرلحظه یادخدا یعنی اخلاص...همه کارها به خاطر خدا یعنی اخلاصیادمان باشد خداوند درکتاب آسمانی و نورانی قرآن فرمودند :"من از رگ گردن به شما نزدیکترم"

مطالب مرتبط

1 نظر در “شهید اسماعیل سریشی…

  1. سلام بر ضحی احسنت عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *