خواهران مبلغ, در مکتب امام ورهبری

چه کسی شایسته تر از طلبه و دانشجواست که در صف مقدم دفاع مقدس قرار بگیرد

چه کسی شایسته تر از طلبه و دانشجواست که در صف مقدم دفاع مقدس قرار بگیرد:

در صحنه‌اى كه دشمن با ابزار فرهنگى و تكیه بر سلاح تبلیغ، مزدورانه به میدان مى‌آید، چه كسى شایسته‌تر از دانشجو و طلبه است كه در صفوف مقدم این دفاع مقدس قرار بگیرد و با تكیه بر ایمان صادقانه و منطق قوى و عمل صالح خود، دشمن را مغلوب و رسوا كند.*

آرى، بسیج مدرسه‌ى عشق است، و در همه‌ى میدانهاى دشوار، فقط حضور عاشقانه و مخلصانه است كه مى‌تواند پرچم حق و عدل و راستى و ایمان را به اهتزاز درآورد و جنود شیطان را منهدم سازد.*

همانطور که حضرت آقا می فرمایند اخلاص سرمایه اصلی فعالیتهای بسیجی است، چیزی که این روزها نمی گویم اصلا، ولی کمتر پیدامیشود. بسیج مدرسه  ی عشق است ولی نه برای آنهایی که این مدرسه را سکوی پرتاب خود به مراتب بالاتر می بینند!!!

هر جائى كه مردمان عافیت‌طلب و راحت‌طلب، در وسط میدان مبارزه،

جایی براى خود باز نمیكنند و خطرپذیرى نمیكنند،

انسانهاى مؤمن و مبارز را به تندى و افراطى‌گرى متهم میكنند؛*

بسیجی مرگش هم نوعی بیانیه برای دفاع از اسلام است، بسیجی قلمش برای دفاع از انقلاب است، این است بسیجی، که سرگرد ها نمی توانند بفهمند!!!

اینجا دانشگاه است ، محلی برای ترویج و تربیت فکر انقلابی، نه پادگان نظامی برای تعلیمات بله قربان گویانه! که دانشجو نه بایدنظربدهد و نه نقد کند!!! و هرکس با این خصوصیات دانشجوی بسیجی است.

هر دانشجویى با هر سلیقه‌ى سیاسى، اگر پایبند به ارزشهاى انقلاب و آماده‌ى حضور در عرصه‌ى مبارزه‌ى فرهنگى و سیاسى با استكبار و ایادى آشكار و نقابدار آن است، مى‌تواند در خیل بسیجیان دانشگاه و عضوى از بسیج دانشجویى باشد. نباید تصور كرد كه بسیج دانشجویى حتى در دورانى كه كشور در حال جنگ مسلحانه نیست، یك مجموعه‌ى نظامى است. سازمان بسیج در دوران حاضر باید كانون رشد و اشاعه‌ى تفكر بسیجى باشد. بسیج دانشجویی تشکلی دو بعدی است :

خصوصیت ویژه این تشكل دانشجویی این است كه از یك سو با محیط دانشجویی ارتباط دارد و از یك سوی دیگر به سپاه پاسداران كه نماد مقاومت انقلابی و شجاعانه است تكیه دارد كه این ارتباط و اتكاء به معنای نظامی بودن یا محدود شدن تحرك این تشكل دانشجویی نیست ، بلكه آن را به ذخیره ای از دستاوردهای تجربی جهادی و انضباط ناشی از آن متصل می كند و این به نفع بسیج دانشجویی است.

مطالب مرتبط

1 نظر در “چه کسی شایسته تر از طلبه و دانشجواست که در صف مقدم دفاع مقدس قرار بگیرد

  1. سلام واحسنت:::سایه:::واقعاً عالی بود موفق باشید… 😛 😛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *