خواهران مبلغ, فضای سایبرخطرات تهدید ها

دشمن با ما سرگرم شده یا ما با دشمن ؟!

دشمن با ما سرگرم شده یا ما با دشمن ؟!  thXSJ8IA04

روزهای اول می گفت : «بشقاب پرنده» را گرفته ام برای مستند های علمی اش . ماهواره که همه اش بد نیست ، چیزهای خوبی هم دارد . بعد ها با مِن و مِن گفت : «خدا مخالف نگاه آلوده است ، ولی خدا وکیلی من که به این حوریه های زمینی نگاه می کنم ، به عظمت خدا پی می برم . خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد . تازه سریال است دیگه . سرگرم می شویم ، وقتی برای گناه پیدا نمی کنیم !!!!!»

و این قصه سر دراز دارد…

اصلا من که کاری با صد ها شبکه ی رقص و موسیقی و هزاران شبکه ی مبتذل و تبلیغ فرقه های انحرافی ندارم من که فقط دنبال شبکه های آموزشی و علمی هستم … تو را جان هرکس دوست داری حالا گرفتار کدام شبکه ها شده ای !!!

تا حالا فکر کرده اید با این ماهواره ، دشمن با ما سرگرم شده ، یا ما با دشمن ؟؟!! آیا دین و ایمانمان ، اعتقاداتمان را کمرنگ نکرده است ؟؟! مواظب باشیم در میدان شیطان بازی نکنیم …

ماهواره حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب ات ، اثر ویران کننده ای بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان دارد و بر خانواده ها ست که خود را از آثار ویرا ن گر این پدیده ی شوم در امان نگه دارند .

تا حالا فکر کرده ایم با این ماهواره ، دشمن با ما سرگرم شده یا ما با دشمن.

رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) : «چه می شود شما را ، آن گاه که چیز نا پسند را ، پسندیده می شمارید و بد را خوب می بینید.»

مقام معظم رهبری : «عوامل استکبار ، امروز فیلم بد درست می کنند ، نوار بد درست می کنند ، حرف های بد درست می کنند ، شعر بد می گویند ، داستان بد می نویسند و این همه را ، در داخل کشور ، بین نوجوانان ، جوانان و مردم عادی پخش و منتشر می کنند و یا از طریق ماهواره رواج می دهند . این مورد اخیر _ماهواره_ واقعا گنداب فسادی است که تیر های زهر آگین خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند».

(اردیبهشت 1375)

thRMO0W1PE

مطالب مرتبط

1 نظر در “دشمن با ما سرگرم شده یا ما با دشمن ؟!

  1. سلام ودرودبر شما احسنت خیلی جالب بود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *