خواهران مبلغ, دانشنامه مهدویت

برترین نعمت خداوند ،مهدی (عجل الله تعالی فرجه )

images (48)به نام خدایی که یادش آرامش بخش دلهاست …

                                          ایرانیان وامام مهدی (عجل الله تعالی فرجه )

در روایتی می خوانیم ،هنگامی که از رسول خدا(صل الله علیه واله )در مورد آیه( 54)سوره مائده سوال کردند ،پیامبر اکرم

(صل الله علیه واله )دست خود را بر شانه ی سلملن فارسی نهاد وفرمود ))منظور از این یاران ،هموطنان این شخص هستند ))سپس فرمود :اگر دین به ستاره های ثریا بسته باشد ودر آسمان قرار گیرد ،مردانی از فارس آن را در اختیار خواهند گرفت. در بعضی ازروایات به جای کلمه دین ،((علم )) آمده است .

طبق بعضی از روایات آن 313نفر از یاران مخصوص حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه )از غیر عرب هستند .1امامخمینی رهبر کبیر ومعمار انقلاب اسلامی در مورد زمینه سازی ظهور فرمودند :انقلاب مردم ایران ،نقطه شروع انقلاب جهانیاسلام به پرچم داری حضرت حجت (علیه السلام )است که خداوند بر همه مسلمانان وجهانیان منت نهد وظهور وفرجشرا درعصر حاضر قرار دهد .ان شاء الله .ونیز فرمودند :ما به خواست خدا دست تجاوز وستم همه ستمگران رادر کشورهای اسلامیمی شکنیم وبا صدور انقلابمان که در حقیقت صدور انقلاب راستین و بیان  احکام ناب  محمدی است به سیطره وسلطه وظلمجهانخواران خاتمه می دهیم و به یاری خدا راه را برای ظهور منجی ،مصلح کل وامامت مطلق حق ،امام زمان (عجل الله تعالی فرجه )هموار می کنیم .

1.حر عاملی ،اثبات الهدا ه ،جلد7،ص92.

 

مهدیا ! به امید درخشش چشمانت ،پلک هایم را گشودم همداه با قنوت دعا خواندم گوشهایم را به زمزمه ات تیز کردم تا نوای اناالمهدی را بشنوم اما !چه شد که دوباره نیامدی به ناگاه بغض حسرتم در هم شکست وناله دلخراش غربتم واشک هجر سوزفراغت قلبم را به تلاطم در آورد چنان چه اشک های ستاره ام گویی گونه هایم را غمناک ساخت ولی من باز هم به انتظار نشستهام و دریچه قلبم را در به آسمان مهرتان گشوده ام و چشمان سفید شده در راهت را به جاده انتظار دوخته ام و آن قدر گل های نرگس را بو می کنم تا بوی دلانگیز صاحب آنهارا استشمام کنم.

                                                                    یا صاحب الزمان  ادرکنا ،ادرکنا ،ادرکنا

                                                                                               تقدیم به سوار سبز پوش آرزوها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *