خواهران مبلغ, صرفاًجهت مزاح

ایستگاه نشاط و سخن امروز

ایستگاه نشاط و سخن امروزطنز

  1. هر رفتنی رسیدن نیست، ولی برا رسیدن باید رفت.
  2. به یارو میگن سخت ترین کار دنیا چیه؟ میگه پر کردن نمکدان، بهش میگن چرا؟ میگه: آخه سوراخ هاش خیلی ریزه!!!
  3. خرزو خان بچه شا می اندازه بالا یادش میره بگیرش!
  4. آقای خوش خیال واسه دوستش تعریف می کرد؛ آره، چند وقت پیش داشتم داخل جنگل راه می رفتم، که یه دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اون هم منا گرفت و خورد. دوستش میگه: آخه چطور میشه؟شما که آلان زنده ای و داری زندگی می کنی؟! آقای خوش خیال میگه: ای بابا! چه زندگی؟شما هم به این میگی زندگی؟!!!
  5.  دکتر به یارو میگه دو تا خبر بد دارم. اول این که شما تا بیست چهار ساعت دیگه زنده نمی مونی. یارو میگه دومیش چیه؟ میگه؟ دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!!!!
  6. یک معامله جالب: از سن خودت بیست سال کم کن، عدد باقی مانده را با 7 جمع کی، اگه عدد زوج بود با ی1 جمع کن، اگه عدد فرد بود 1 را ازش کم کن، اگه از رنگ های تیره خوشت میاد عدد را ضرب در 3 کن و اگه از رنگ های روشن خوشت میاذ عدد را در 3/5 ضرب کن، حالا نتیجه نهایی را ولش کن، حال خودت چطوره؟
  7. ساختمان خوب حتماً نقشه خوبی داشته است.حتماً مهندسین توانا و با تجربه ای نیز داشته است. مصالح( سنگ و چوب و آهن) آن نیز عالی بوده اند.ما اگر بخواهیم وجود خود را« خوب» بسازیم باید از بهترین درس ها، نزد بهترین انسان ها بهره مند شویم.
  8.  آیا ممکن است یک اتومبیل بدون بنزین حرکت کند؟  بر فرض که زور زدیم و هلش دادیم. چند متر؟ چند دقیقه ماشین بدون بنزین یک تکه آهن بی ارزش است.آدم بی نشاط و نامید همان ماشین بدون بنزین است. گوشه ای می نشیند و عبور دیگران را می بیند…
  9. اولی آب نخورد. گفت: به دومی بده.دومی هم نخورد و گفت: سومی تشنه تر است. مرد وقتی به سراغ سومی رفت او را زنده نیافت. به سوی اولین نفر دوید او هم شهید شده بود. به سراغ دومی نفر نیز تشنه لب به آسمان رفته بود… این یعنی ایثار
  10. برای انسان های بزرگ بن بستی وجود ندارد، زیرا بر این باورند یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت…
  11. تا قیامت هم نِق نِق کنی فایده ای ندارد. هیچ چیز عوض نمی شود. برای عوض کردن دنیا باید از یک جا شروع کرد. یاید دست رو زانو بگذاریم و «یا علی» بگویی و کار کنیم.
  12. از یارو می پرسند: می دونی چرا غواص ها از پشت می پرن تو آب؟ می گه: اگه از جلو بپرن می افتن تو قایق!!!
  13. فرض کنید به طرف جنوب می روید. سپس به سمت راست خود می پیچید. آلان به کدام سمت حرکت می کنید؟ 1) شمال 2) مغرب  3)مشرق  4) شمال شرق
  14. به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست؟!!!  میگه: نه اینکه تابستون برخوردتون خیلی خوبه؟!!!
  15. یارو به رفیقش میگه: من یه تمساح پیدا کردم چیکار کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفیقش بهش می گه بردیش؟ یارو می گه: تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما!!!
  16. گدا: آقا، لطفاً صد تومان به من بدید تا ناهار بخورم. عابر: پول نمی دم،  اما برات ناهار می خرم، بخور. گدا: نه بابا، نخواستم. تا حالا واسه صد تومان هشت دفعه ناهار خوردم!!!
  17. اگر امروز نه چهارشنبه باشد و نه دوشنبه و فردا هم دوشنبه نباشه، کدام یک از جواب ها درست است؟ الف) امروز یکشنه ب) دیروز دوشنبه بود  ج) پس فردا سه شنبه است   د) فردا پنج شنبه است.
  18. برا بلند شدن باید خم شد، اگر گاهی مشکلات تو را خم نمود، بدان آغاز ایستادن است..طنز مزاح

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “ایستگاه نشاط و سخن امروز

  1. درود بر شما عالی بود.موفق باشید… 😛 😆 😆 😆

  2. اتنا گفت:

    خخخخخ مررررسی.خنده داربود.

  3. برغمدی زهرا گفت:

    سلام. روحمان شاد شد
    ممنون

  4. گم شده بقیع گفت:

    سلام. نظر لطفتون است.

  5. گم شده بقیع گفت:

    سلام. ممنون نظر لطف شماست.

  6. گم شده بقیع گفت:

    سلام. متشکرم نظر لطف شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *