خواهران مبلغ, دانشنامه مهدویت

مظلومیت امام زمان (عج)

بسم ربّ المهدی

imagesWR3K1PJQ

بشر تاکنون به بالاترین حدپیشرفت علمی ومادی خودرسیده.ولی کمترین شناخت راازمنجی خویش داردواوفراموش شده ترین دراین جهان است.درحالیکه بایدمعروف ترین فردجهان وپرعظمت ترین عزیزترین وگرامی ترین شخص نزدجهانیان باشد.خداونداورارهبرتمامی بشرقرارداده ولی صدهاسال است که ظالمین اوراازاین حق محروم نموده وخودبرجهان حاکم شده اند.

اومظلوم ترین ترین است زیرا:

خورشیدهدایت است وحقش آن است که به تمامی خانه های کره زمین نوررحمت وهدایت بیفشاند.واکنون صدهاسال است که صدهاسال است که ابرهای تیره ظلم وستم چهره مهربان اوراپوشانده.وازحق عظیمش بازداشته است باآنکه اگرابرهاچهره خورشیدرابرای مردم روی زمین بپوشانند.درحقیقت به این مردم ضررواردنموده اند.

اومظلوم ترین است زیرا:

قدرتمندترین خلق خداست.وخداونداورابرهمه چیز تواناساخته است .ولی از انروکه بنده کامل پروردگاراست .بدون اذن اوهیچ کاری راانجام نمی دهد.وتاخداوندنخواهدایشان قیام نخواهندکرد.همان طورکه حق جد مظلومشان حضرت علی (علیه السلام)راگرفتندوهمسرعزیزش راکتک زده وشهیدکردند.چون اجازه قیام نداشتندسکوت فرمودند.باآنکه همه آنهامی دانستند اوچه شجاعتی دارد.قدرتش قدرت معجزه والهی است.ولذاحضرت علی(علیه السلام)اول مظلوم عالم است .وحضرت بقیـ  الله ارواحنافداه نیزمظلوم ترین است.

اومظلوم ترین است زیرا:

انسان های امروز خودرامتمدن و پیشرفته وعلم گراومدافع حقوق بشرو…..می دانندولی حق ان حضرت بیش از11قرن است پایمال شده،نمی شناسند.ایشان که نجات دهنده آنان است ،فراموش نمودند.ایشان معدن عصمت وپاکی است وتنهامنجی عالم بشریت ،ناشناس زندگی می کند.

ایشان اهداف پیامبران وپیامبرخاتم رادرجهان اجراءوجهانیان رابه مصلح وعدالت همیشگی درهمه زمینه های مادی ومعنوی برساند،تاکنون 11قرن منتظرماندهاست.

اگرحق اوشناخته می شد.ومردم ازاودفاع می کردندومانندپدرمظلومشان اوراتنهانمی گذاشتند که نزدیک بود به شهادت برسد،ازهمان 11قرن قبل رهبری جهان رادردست می گرفت.ووعده همه انبیاءرامحقق می ساخت.وتمامی جنگ ها وظلم ها وجنایتها وهمه محرومیت هایی که بشر دراین مدت کشیده است اتفاق نمی افتاد.

که دریک رقم کوچک آن در جنگ جهتانی دوم 17 میلیون تلفات به بار آمد. تا این جاست که باید بگوییم آن حضرت مظلوم ترین فرد عالم است و اگر انسان می خواهد بر چیزی بگرید وناله بزند و اشکش جاری شود واز ظلمی به فریاد آید باید بر آن حضرت و مظلو میتش بگرید واز حق پایمال شده اش به فریاد آید و بهترین جملات که جملات دعای ندبه است را در فراق آن حضرت با سوز و گداز بخواند.

author-avatar

درباره عبدالله

سلام ... هرلحظه یادخدا یعنی اخلاص...همه کارها به خاطر خدا یعنی اخلاصیادمان باشد خداوند درکتاب آسمانی و نورانی قرآن فرمودند :"من از رگ گردن به شما نزدیکترم"

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *