خواهران مبلغ, فضای سایبرخطرات تهدید ها

بیایید به فرزندان خود رحم کنید………!

   چرا ماهواره در خانواده های امروزی رواج پیدا کرده است؟2514804424_f91b0db0e2-300x204

پاسخ: علل مختلفی دارد یکی از عوامل عدم اشراف کامل بعضی از خانواده ها بر نتایج آثار برنامه های ماهواره ای بر خانواده هاست.وقتی برنامه های ماهواره ای در خانواده ای جا افتاده، رابطه ای که در خانواده های سنتی وجود دارد از بین می رود.مثل احترام بین پدر و مادر،افزایش طلاق،ترویج بی وفایی زن و شوهر،خیانت به یکدیگر و ارتباطات خارج از عرف و شرع که همه روی آن حساس هستند حتی خانواده هایی که تقید مذهبی چندانی هم ندارند.

   ارتباط دختر و پسر یک مسئله ی شرعی دارد که ما به آن کاری نداریم. در تمام دنیا پذیرفته شده که ارتباط دختر و پسر اگر در سنین نوجوانی افسار گسیخته شد،آن جامعه هم از نظر علمی هم از نظر فرهنگی پسرفت می کند.در غرب هم در محیط های علمی مثل مدرسه و دانشگاه معتقد هستند که اگر این ارتباط افسار گسیخته شد نتیجه اش پایین آمدن سطح بلزدهی علمی و امنیت اخلاقی می شود.که در آنجا هم یک سری بازدهی وجود دارد.

   یکی از آثار نتایج تماشای مستمر برنامه های ماهواره ای و سریال ها در شبکه های فارسی زبان این است که آرام ارام قبح این ارتباط ریخته می شود.در جوامع سنتی دو مانع برای ارتباط دختر و پسر وجود داردکه اجازه نمی دهد اینقدر انسان افسار گسیخته شود: مانع اول نگرانی از عصمت دخترانه و مانع دوم نگرانی از بارداری است، در بسیاری از فیلم ها و سریال های ماهواره ای به صورت مستقیم و غیر مستقیم به شدت روی این دو مسئله کار می کنند.که نه تنها نگرانی از ذهن دختر و پسر بر طرف می شود، بلکه برای این کار جسور می شوند.

   وقتی که ما می بینیم در بعضی از آن ها با ظرافت های خاصی به دختر امروزی می گوید که اصلا نگران عصمت دخترانه نباشد،زیرا تفکر عصر هجری است که انسان های عقب مانده نگران آن هستند. و وقتی این تفکر را جا انداخته اند نتیجه آن می شود زیاد شدن ارتباط نا مشروع و بارداری های نا مشروع و سقط جنین و………

   در بعضی از کشورها سالانه 500هزار کودک نا مشروع به دنیا می آید این یک فاجعه است بعضی از آن ها واقعا از پدرانشان بی خبر هستند، از سال 88به این طرف شبکه های فارسی زبان زیادند، آمار طلاق به شدت بالا رفت و در بعضی از سال ها نرخ رشد طلاق از نرخ رشد ازدواج پیشی گرفت.

     منبع: برنامه گلبرگ.شبکه3.

   از دیگر عوامل رواج ارزان شدن ماهواره هاست به طوریکه آن ها را از راه قاچاق وارد ایران کردند وآن را به صورت یک فرهنگ برنامه ریزی کردند برای ایرانیان، این افراد این کار را از طریق تبلیغات خود انجام دادند.

   از دیگر کارهای برنامه ریزی شده ی این افراد طراحی بسیار جذاب فیلم هاست به طوریکه افراد ساده لوح را به خود سریعا جذب می کند، این افراد ساده لوح حتی حاضر نیستند تکرار این فیلم ها را از دست دهند.

    به همراه فرزندانشان به تماشای ماهواره از جمله فیلم هایی که با عث تحریک امور جنسی می شود می پردازند. و تمام این امور باعث می شود که قبح این وسیله ریخته شود و بسیار عادی در میان مردم جلوه کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بیایید به فرزندان خود رحم کنید………!

  1. سلام وعرض ادب خسته نباشید

    احسنت بر شما خیلی علی بود 😛

  2. گل نرگس گفت:

    سلام
    امیدوارم لیاقت تشویق شما رو در آینده داشته باشم، و بتونم کارموبه خوبی انجام بدم. ❗

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *