نرم افزار های اداری, نرم افزارها

نرم افزار “هلو” دخل و خرج شما را مدیریت می کند

هلوبرای اندروید؛
اگر نیاز به یک حسابدار شخصی برای مدیریت درآمد و هزینه های خود دارید، نرم افزار حسابداری هلو می تواند حسابدار شخصی شما در تلفن همراهتان باشد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این نرم افزار امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را در محیط گوشی های دارای سیستم عامل اندروید را مهیا می کند. نرم افزار حسابداری Sunway holoo v2.0.01 توسط گروه شرکت های طرفه نگار با امکانات و خدمات متنوع به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو کاملا از نرم افزار های تحت ویندوز هلو مجزا بوده و به صورت رايگان در اختيار کاربران عزيز فارسی زبان قرار گرفته است. این محصول با کاربری بسیار آسان، معجزه ای در حساب و کتاب شخصی شما فراهم می آورد.
نرم افزار هلو
ویژگی های اصلی نرم افزار:
– امکان مدیریت چک های پرداختنی
– امکان ثبت درامد ها و هزینه ها
– امکان گزارش گیری از هزینه ها و درامدها
– امکان یادآوری سررسید چک ها به صورت notification
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
 
دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:2.2MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip-pdf

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *