دختران آفتاب

عشق حقیقی …

9286

خادم حرم : خانم کجــــــــا ؟
شــــــــراره : داریم می ریم داخل زیارت، اشکالی داره؟

خادم حــــــــرم : زیارت بانو اشکالی نداره، ولی هر جایی آداب خودش را داره، شما متاسفانه وضعیت حجابی خوبی ندارید، باید حجابتون رو کامل کنید و چــــــــادر به سر کنید تا بتونید داخل برید.

شراره : آخه این چه کاری که شما می کنید، من از اون سر ایران اومدم که شب تولد خانم تو حرمش باشم، من عاشق حضرت معصــــــــومه ( سلام الله علیها) هستم، چون وقتی که سرطان داشتم خوبم کرد، حالا چــــــــادر نپوشم مگه چی می شه؟؟؟

 خادم حــــــــرم : دخترم، اینقدر زود ناراحت نشو، انسان عاشــــــــق، هرچی که معشــــــــوقش می گه عمل می کنه، عاشــــــــق واقی کسی ست که تیپ و الگوی رفتاریش هم مثل معشوقش باشه، حضرت فاطمــــــــه (سلام الله علیها) نامش رو معصــــــــومه قرار دادند چون پاک و عفیف بود، و در حجاب و عفاف و پاکدامنی زبانزد همه بود، شما که این بانو را دوست دارید و عاشقــــــــش هستید چرا رفتارتون نباید مثل معشوقتون باشه؟؟؟

تازه حجاب کامل تنها برای حرم این خانم نیست بلکه اینجا تنها تلنگری برای ماست که در همه حال حجــــــــاب را رعایت کنیم و بانویی مانند فاطمه معصــــــــومه (سلام الله علیها) را الگوی زندگیمان قرار دهیم.

شراره : آخه من قبلا چادری بودم ولی وقتی دانشگاه رفتم هی منو مسخره می کردند و منم از این رفتار دیگران اذیت وناراحت می شدم، به خاطر همین دیگه چادر سرم نکردم.

خادم حرم : مطمئن باش که هر کس دین خدا را به سخره بگیره عاقبت به خیر نمی شه، ما باید در اعتقاداتمون قوی و پایدار باشم، حجــــــــاب و عفــــــــاف از جمله چیزهایی که تمام دشمنان اسلام به دنبال از بین بردنش هستند، و ما باید با اون مبارزه کنیم. حالا این چادر را بپوش تا معشوق، عاشقش را اونجوری که رضای خداست و دوست داره ببینه.

شراره : ممنون از حرفاتون، شما درست می گید، من باید در مسیر عشقــــــــم حرکت کنم، از امشب، که تولد بانوی عصمت و پاکیه، به خودش در مقابل خدا قول می دم که دیگه چادر به سر کنم، و هر اتفاقی که افتاد حجابم را رعایت کنم، من عاشق دختر موسی بن جعفر هستم، خدا کنه که بانو از من عاشق، راضی باشه..

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “عشق حقیقی …

  1. سلام کار اندیش جان خیلی جالب بود موفق باشید. 😉

  2. جمال الدین کاراندیش گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *