نرم افزار های اینترنتی, نرم افزارها

نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنت – NetBalancer Pro 6

نرم افزار کنترل و مدیریت پهنای باند مصرفی اینترنت

نرم افزار

NetBalancer Pro 6.2
شاید یکی از دغدغه های شما هم به اتمام رسیدن پهنای باند اینترنت تان باشد یا بخواهید روی پهنای باند خود کنترل کاملی داشته باشید تا بتوانید هزینه های اینترنت خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزاری که امروز ما آماده دانلود کرده ایم می تونید براحتی کنترل کامل رو پهنای باند مصرفی اینترنتی خودتون داشته باشید.بعضی از برنامه های مخرب و ویروس ها ممکن است پهنای باند زیادی را از اینترنت شما بکاهند یا برخی از نرم افزار ها بصورت خودکار در حال آپدیت باشند و از پهنای باند شما استفاده کنند و شما اصلا متوجه این مسئله نشوید. ولی وقتی این نرم افزار را نصب کنید می توانید جلوی همه ی این استفاده های نا به جا را بگیرید. از دیگر ویژگی های مفید این نرم افزار ارائه نمودار و آمار استفاده از پهنای باند است. همینک می توانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.

نحوه کرک و فعال سازی »

پس از نصب کامل برنامه از برنامه خارج شوید و محتویات پچ را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. فایل پچ را بعنوان مدیر سیستم باز کنید و نرم افزار را پچ کنید. توجه کنید که آنتی ویروس خود را برای پچ غیر فعال کرده باشید.

دانلود:favicon.ico

دانلود با لينک مستقيمحجم فايل:2.27MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *