نرم افزار های اینترنتی, نرم افزارها

دانلود نرم افزارInternet Download Manager.نسخه: 6.18 / Build 10

سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهید + دانلود نرم‌افزار

نرم افزار Internet Download Manager یک ابزار قدرتمند برای مديريت دانلود می‌باشد. شتاب دهنده این برنامه یکی از بی رغيب ترين ها می‌باشد كه با آن شما می‌توانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اينترنت دانلود كنيد.
نرم‌افزار Internet Download Manager یا همان (IDM) یکی از محبوب‌ترین و البته قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در سراسر جهان به شمار می‌آید که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

77

این نرم افزار سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و قبل از شروع دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند و هر قسمت را به طور جداگانه دانلود می کند که این عمل باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود. اگر هنگام دانلود فایل، اینترنت شما قطع شود جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که ادامه فایل را بعداً می‌توانید دریافت کنید.

دانلود:
دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:5.81MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دانلود نرم افزارInternet Download Manager.نسخه: 6.18 / Build 10

  1. sahar گفت:

    چرا ایمیل ویدیویی که واسم میاد باز نمیشه وآیا به دانلود منیجر مربوط میشه یا نه

  2. سلام بر شما.خوب در محیط یاهو بخش ایمیل ویدئو ها وتصاویر اجرا نمیشه باید دانلودنمایید واجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *