مقالات

صهیونیست ها

رستمیموضوع:

صهیونیست ها

استاد راهنما:

حجه الاسلام والمسلمین افشار

پژوهشگر:

ناصر رستمی

پشتیبان:

حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام یاسوج

کلید واژه:

یهود/ قوم برگزیده/صهیونیسم/سینما/شبکة غرب/سازمان ملل متحد/شورای امنیت /سازمان فراماسونری/

——————————————————————–

مقدمه:

صهیونیسم پدیده ایست که اگر نگوییم مدت یک قرن است که سلطه ی خود را بر بخش هایی از جهان گسترانیده، وپنجه های خود را بر بسیاری از مراکز حساس جهانی افکنده است ، اما با تأکید می توان گفت که از زمان بنیان گزاری رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ، سلطه ی پدیده ی شوم بر جهان روند فزاینده ای داشته است ، تا این رژیم با کنترل مالی وتجاری جهان ، به دست گیری قدر ت سیاسی، اشغال سرزمین، در انحصار گرفتن نیازمندی های مردم بسیاری از کشور ها کنترل مستبدانه ی رسانه های خبری وتبلیغی ومراکز چاپ ونشر کتاب واطلاع رسانی جهانی ، مردم جهان ار همچون رمه های گوسفند رام خود سازد، وآنان را به زنجیر بردگی وقربان گاهذ بکشاند، وبه اهداف سلطه گرانة خویش دست یابد، وسلطه ی آشکار وپنهان خود را در همه جا گسترش دهد. در حقیقت سلطه ی پنهانی صهیونیسم بر جهان در تفکرات شیطانی سرمداران آن ریشه دارد ومولود پروتکلهای رهبران صهیون ونتیجه ی نقشه کشی وزمینه سازی های دراز مدت صهیونیسم هاست این پرتوکلها به قدری شیطانی واهریمنی است ، وچنان صهیونیست ها را دچار توهم کرده است که آنها خود را سلطان مطلق جهان می پندارند، وبرای هیچ قوم ومرام ومسلکی ، حتی بر سرزمین خویش حق حاکمیت نمی شناسند، مگر این که تحت سلطه ی آنان باشد. صهیونیست ها توانسته اند با شست شوی مغزی مزدم جهان ، به ویژه مردم آمریکا و اروپا ، چهره ی یهودیان را از افرادی خبیث، مکار، آزمند،خون ریز و ترسو، به صورت اشخاص شجاع نابغه با همت و هوشمند، ودرنهایت قوم بر گزیده ی خداوند قرار می دهد.

تعریف صهیونیسم:

کوه صهیون زادگاه و آرامگاه داوود پیامبروجایگاه هیکل سلیمان نبی بوده است گاه این واژه نزد یهودیان به معنای شهر قدس شهر بر گزیده ی خداوندوشهر مقدس آسمانی اطلاق می شود، بنابر این صهیونیسم به نهضتی گفته می شود که خواهان مهاجرت وبازگشت، یهودیان به سرزمین فلسطین وتشکیل دولت یهود است، صهیونیسم گونه ای شوونسیم یا ناسیونالیسم افراطی که با خار شمردن ملت ها ونژاد های دیگروبا غلو دربرتر پنداشتن یهود، در نیل به قدرت سیاسی برتر است ولی درمتون دینی یهود صهیون اشاره به آرمان وآرزوی ملت یهود برای بازگشت به سرزمین داوود وسلیمان وتجدید دولت یهوداست، صهیون برای یهود سمبل رهایی ازظلم تشکیل حکومت مستقل وفرمان روایی بر جهان است واز این رو یهودیان خود را فرزندان صهیون می دانند.مشهور ترین تقسیم صهیونیسم طبقه بقندی آن به دو بخش سیاسی وفرهنگی(دینی)است که اولی خواهان بازگشت یهودیان به فلسطین است.  ولی صهیونیسم فرهنگی با مهاجرت یهودیان مخالف است، بلکه در انتظار انسانی رهایی بخش در آخر الزمان نشسته است.

قوم بر گزیده:

تفسیر ونگرش خاص صهیونیست ها از قوم بر گزیده از گذر راه های زیر در پدید آمدن صهیونیسم دخالت داشته است،این نظر بر اساس متون دینی یهود قوم بر گزیده ی خداوند است.  چرا که خداوندبه بنی اسرائیل وعدة حکومت ازنیل تا فرات راداده است.این آموزه تفسیر کلام خداوند به حضرت ابراهیم (علیه السلام) است، که فرموده به اخلاف تو این سرزمین از رود مصرتا شط بزرگ(شط فرات) عطا می کنم، در واقع کتاب مقدس یهودیان آنان را قومی که خداوند کیفرشان داده، در همان حال برگزیده است. بر اساس متون دینی یهودیان آنان عطیه ی الهی اند وخداوند آنان را دوست می دارد واز این رو آنان را از میان مردم زمین برای اداره ی حکومت جهانی برگزیده است. اندیشه ی مذکور به تنهایی به پدید آمدن صهیونیسم منجر نشده بلکه غلو بزرگنمایی وسیاسی کردن آن زایندة صهیونیسم است، دلالت اثبات این مدعی پر شمارند«هِرتصِل» بنیان گزار صهیونیسم است فردی غیر مذهبی بوده اعتراف کرده که آراء وعقایدش متأثر از مذهب یهود نیست بلکه انسانی بی دین است. «وانگهی یوری» عضو مجلس اسرائیل بر این نکته پا فشاری کرده که اکثریت جمعیت اسرائیل بی مذهب وضد مذهب هستند، در تفسیر بر گزیدن قوم بنی اسرائیل واعطای نیل تا فرات به آنان دو نظریه مطرح است:

 الف: این وعده اشاره به گذشته دارد، ببیان دیگر وعده ی مورد نظر به بنی اسرائیل مربوط به زمان های گذشته است، که خانه به دوش بوده اند، ولی پس از چندی به وعده ی تشکیل دولت یهودی دست یافتند.

 ب: یکی دیگر از دلالت یهودیان برای اثبات برگزیده بودن خود عبارت از ویژگی هاییست که گمان به آنها به یهودیت نهفته است، یهودیان گمان می کنند که شباهتی به ملل دیگر ندارند ونژادشان پاک ترین وخالص ترین نژاد هاست، ویهودیان برآنندکه قوم یهود ملتی ات بی مانند وآنان نخستین مورخان تنها دارندگان فرهنگ مستقل در خاور میانه وجهان ، گل سر سبد آفرینش مردمی کوشاونخستین کاشفان حکومت جهانی خدا، نژاد برتروملت مقدس اند، وبه علت بر خورداری از این ویژگی ها بر دیگران می بالند وخود را شایسته ی حکومت مستقل ویا مستقل بر جهانیان می دانند.  در حالتی که حتی این اگر این گمان باطل آنان درست باشد موجب پدید آمدن حق تشکیل دولت وسلطه بر جهان نمی شود، افزون بر این تحقیقات نوین اولاً بر خورداری یهودیان از ویژگی یا ویژگی های مذکوررد می کند، ثانیاً اگر فرض شود این ویژگی ها در یهود است آن گاه اثبات وجود آنها در همة یهودیان ممکن نیست. صهیونیست ها به وسیله های مختلفی توانسته اند بر بخش عظیمی از جهان تسلط پیدا کنند، درادامه ی بحث طرقه ی تسلط صهیونیست هارا مشخص کرده وبه بحث در مورد آنها می پردازیم.

سینمای یهود:

صنعت سینما در آمریکاکاملاً یهودی است ویهودیان بی آن که کسی به آنها در این عرصه رقابت کند برآن حکم می رانند آنان هر کسی راکه به آنان وابسته نبود ویا با ایشان سازگاری نداشته باشد از صنعت سینمای آمریکا طرد می کنند. تمام کار پردازان این صنعت یا یهودی هستندویا از کسانی که دست پرورده ی یهود به شمارمی روند، برهمین اساس شهر «هالیوود» به « سدوم عصر حاضر»تبدیل شده که فضایل را قربانی کرده وزایل ومفاسد را رواج می دهد.

اسرائیل هیچ گونه تاریخ سینمایی ندارد، عمر آن حدود 55سال یعنی از زمان تشکیل آن در فلسطین اشغالی است ورؤیای اسرائیل برای تبدیل تل آویو به هالیوود شرق جزء برنامه وسیع وگسترده ایست که اسرائیل در جهت تبلیغات در سطح جهانی پرداخته است.وبا تهدید فیلم سازان واستفاده از بزرگترین کارگردانان وبازیگران آمریکایی وپاداش به فیلم سازان وهم چنین فعالیت در جشنواره های بین المللی از اهداف شوم این صنعت سینما اسرائیل است.  تبلیغات سینمای صهیونیسم جهانی در فیلم های خود به گونه است که همواره پیام هایی به بینندگان آن فیلم ها القا می کند که هدف اصلی این رسانه تصویر منفی مسلمانان واسلام در سینمای صهیونیست است وهم چنین ترویج خشونت ووحشی گری، تصویر مثبت یهودیان در فیلم های سینمایی ترویج فساد وگسترش اسلام ستیزی، که سینمای صهیونیسم همواره از اعراب چهره ای ترسو وتروریسم ارائه می دهد. رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی سیاست های توسعه طلبانه وتروریستی خود را ادامه می دهد ولابی صهیونیستی در آمریکا نیز عملاً برسیاست های داخلی وخارجی آمریکا بویژه سیاست های خاورمیانه سیطره ی کامل دارد.  امروزه صهیونیست حاکم بر هالیوود هیچ حریمی رامحترم نمی شمارد،و مقدس ترین شئون اجتمائی در حوزة دین را به تمسخر می گیرد، وتمام ارزش ها در روزگاری که پول نخستین ارزش انسان غربی تبدیل شده سینمای هالیوود نیز تمام ارزش های اخلاقی را در مسلخ پول قربانی می کنند و امروزه حتی ردپای سکس وپول پرستی را درفیلمهای خانوادگی وآثار کودکان نیز می توان دید وکلام آخر .آخرآنکه صهیونیسم بین المللی با ترویج خرافات ازطریق سینمابه نوعی جهانی سازی اسطوره ای دست زده وقصد آن داردتا باورهای خرافی خود رادر زمینه شیطان ،پایان دنیا ظهور منجی یهود سفر به سرزمین موعود وتشکیل امپراطوری جهانی را به سایر اقوام وادیان نیز گسترش دهد. آنچه در مورد سیمابه عنوان یمی از ابزار های اجرای اهداف وبرنامه های صهیونیسم جهانی گفته شد در باره ی شبکه های تلویزیونی جهان هم صادق است. اگربگوییم اهمیت تلویزیون از سینما حتی از خبر گزاری های بین المللی در اجرای دسیسه های شیطانی صهیونیسم بیشتر نیز حتما هم کمتر نیست این اهمیت به دلیل تاثیریی است که این جعبه ی جادویی بر افکار عمومی بینندگان خود دارد این رسانه درحال حاضر به دلیل راه یابی به تمام خانه ها مهم ترین کانال ارتباط با مردم است به همین لحاظ صهیونیسم جهانی در راستای اجرای اهداف ودسیسه های شیطانی خود تلاش می کرده تابه هر نحو ممکن از این ابزار به نحو مطلوب استفاده کند وبه شبکه های تلویزیونی جهان به ویژه شبکه های تلویزیونی غرب سیطره یابد. عمده ترین کشور های غربی که صهیونیسم جهانی بر شبکه های تلویزیونی آنها سیطره دارد عبارتند از: «الف: شبکه های تلویزیونی آمریکا .

ب: شبکه های تلویزیونی .ای.بی.سی(c.b.a)

ج: شبکه های تلویزیون.سی.بی.اس(s.b.c)

د: شبکه های تلویزیونی.ان.بی.اسی.(c.b.n)

ه: شبکه های تلویزیونی.بی.بی.سی.(c.b.b)

و:فاکس نیوز.

شبکه ی تلویزیونی آمریکا:

وقتی سخن از تلویزیون است ناگزیر با این واقعیت روبه رو هستیم که آمریکا دارای قوی ترین شبکه های تلویزیونی جهان است. اما در میان شبکه های تلویزیونی جهان به ویژه غرب، صهیونیسم جهانی سلطة نسبتا کاملی برشبکه های تلویزیونی آمریکا دارد، وبه طورکامل این شبکه ها را در اختیار وتحت سیطره ی خود قرار داده است در آمریکه حدود 1100شبکه ی تلویزیونی و7200شبکة رادیوئی وجود دارد. صهیونیسم جهانی از طریق رأسای یهودی این شبکه به ویژه«لئونارد جانسون» رئیس«لئونارد گلاسن» مدیرکل«مارتین اشتاین»و… سیطره ی خود را بر آن حفظ کرده است، در حال حاظر دراین شبکه صدها نویسنده وخبرنگار وگزارش گر وفیلم بردارومسئولان دیگر که همگی یهودی هستند به طور مستقیم با سازمان«ایپاک»(مهم ترین گروه فشار صهیونیستی در آمریکا)در ارتباط هستند مشغول به کار می باشند. صهیونیست هاباپرداخت پول های فراوان از این شبکه همایت می کنند.  شبکه ی .سی.بی.اس.c.b.s این شبکه نیز سلطه ی کامل صهیونیست ها است وبه شرکت کلمبیا وصل است.رئیس وصاحب این شرکت فردی یهودی به نام«ویلیام بیلی »است، صهیونیست ها در کنار مسئول خبری این شبکه ومسئول اجرائی آن همگی یهودی می باشندونیزصدها یهودی دیگرکه در بخش های اداری وفنی آن کار می کنند.

 شبکه ی ان.بی.سیn.b.c :

این شبکه نیز در چنگ صهیونیست ها است، رأسای یهودی آن به ویژه («آلفردید ورمن»رئیس«هربرت سی کوسر»مدیرکل). نیز این شبکه را در قبضة صهیونیسم جهانی نگه داشته اند. صهیونیست ها با تولید وپخش برنامه های مختلف تلویزیونی از این شبکه افکار عمومی آمریکا را تحت تأثیر القاعات فرهنگی وسیاسی خویش قرار می دهند. سلطه وسیطره صهیونیسم برنامه های تلویزیون آمریکا از خلال بسیاری از این برنامه کاملا آشکار ونمایان است. صهیونیسم با این روش های زشت وخیانت کار، موفق شد به طور هم زمان هم افکار عمومی آمریکائیان راجلب کند وهم آنان را نسبت به خویش با اعجاب وادارد. به عنوان نمونه صهیونیست ها مهم ترین ایستگاه رادیویی آمریکا یعنی صدای آمریکارا در سیطره دارند، «رابرت گلدین»که سرپرست بخش اخبار رادیو است،عضو هیأت مدیره انجمن یهودیان آمریکا است، بسیاری از رژیم های کشور ها ی عربی میلیون ها دلار برای خرید ماهوارة«عرب ست»ـarabsat – صرف کردند نه به آن دلیل که آن راهم چون کشور های پیشرفته ی مادی برای عرضه ی کالا های خود بین قاره ها وهمچنین ارائه ی تجربه های فنی وعلمی ونظامی به استخدام در آورند، بلکه به این دلیل که بتوانند به طور دائم به این شبکه ها متصل باشند، تاخوراک فکری زهر آگین ایشان را فراهم آورند.

شبکه ی.بی.بی.سیb.b.c:

این شبکه، شبکة دولتی وملی وعمومی درآمریکا است.که به چند زبان زنده ی دنیاازجمله،انگلیسی،فارسی،عربی،و…برنامه پخش می کند،که گاهی بینندگان به خاطر کثرت برنامه های فرهنگی وعدم وجود تبلیغات تجاری که دیگرشبکه ها پخش می کنند وهمچنین اعتقاد به این که شبکه ی.بی.بی.سی.به لحاظ عمومی بودن آن خبر های واقعی را در اختیار بینند گان قرار میدهد، آن را برای تماشاانتخاب می کنند. اما ناگهان با همان ضرب المثل گذشته مواجه می شود،البته قابل ذکر است این شبکه در جریان فتنة 88جمهوری اسلامی ایران بیشترین حجم تبلیغاتی را به عهده گرفته بود، وعقدة چندین سالة خود را بروز داده،تا شاید بتوانند با تبلیغات مفسدانةخود، افکار عمومی جهان را برعلیه جمهوری اسلامی ایران تحریک کنند.این شبکه پی درپی لابه لای برنامه های فرهنگی خود فیلم های مستند دروغینی از جمله «هلوکاست»و«تاریخ تمدن یهودیان»را به نمایش می گذارد، بسیاری از برنامه های شبکه ی تلویزیونی آمریکا علاوه برالقای سیاسی وفرهنگی به بینندگان،مملو از توهین به مسلمانان است.یکی از فیلم های مشهور تلویزیونی که از آن بوی سیطره ی صهیونیسم به مشام می رسد، فیلمی در رابطه با هلوکاست است، این نمادی است که صهیونیسم آن را به افسانة کوره های آدم سوزی یهودیان در آلمان وضع کردند وادعا می کنند که:هیتلر یهودیان را به چنین سرنوشتی دچار کرده است.  سلطة صهیونیسم علاوه برتسلط بر شبکه های آمریکاوانگلیس ایتالیا وفرانسه نیز کشیده شده است.

ابزار های سیاسی:

صهیونیسم ابزار های سیاسی دیگری را نیز برای سلطه بر جهان در اختیار گرفته:

الف:سازمان ملل متحد

ب:سازمان فراماسونری

سازمان ملل متحد:

این سازمان مهم ترین سازمان بین المللی است که در سال1945.م.به عنوان جانشین ملل ایجاد شده، در دایرةالمعارف یهود وچاپاسرائیل تحت عنوان سازمان ملل ویهود می نویسد، فکر یک تشکیلات بین المللی برای تأمین صلح وهم کاری بین المللی ریشه در اعتقادات یهودی دارد این جملات راهنگامی که در کنار پروتکل شمارة 10 حکمای صهیون قرار دهیم، به خوبی می توان دریافت که سازمان ملل متحد ابزاری است سیاسی، تحت سلطة صهیونیست ها برای تحمیق واسحمار مات های جهان وبا وراندن لزوم یک حکومت جهانی به وسیله آن سلطة مرئی ونامرئی صهیونیسم بین الملل را بر سراسر جهان تحکیم بخشد، اولین نشست این سازمان 1946 در لندن پایتخت یهود تشکیل شد ودر آن جلسه مقرر گردید که این سازماندر شهر نیویورک باشد از همان ابتدای تشکیل این سازمان صهونیست ها در سازمان ملل متحد،سخنان «کوفی عنان» دبیر کل سازمان ملل متحد در اولین مقابله با یهود ستیزی است ،وی در شرایطی که جنایت هاو اقدامات سرکوب گرانه ی رژیم صهونیستی وآمریکا علیه مردم مسلمان سرزمین های اشغالی فلسطین عراق وافغانستان بیداد می کند. اظهار داشت«یهودیان بایداحساس کنند که باید سازمان ملل خانه ی آنها است» وی همچنین بیان کرد که سازمان ملل باید در جنگ علیه یهود ستیزی شرکت کند،واز کشور های عضو خواست قطع نامه ای را علیه یهود ستیزی در نشست ماه سپتامبر مجمع تصویب کند، اکثر نمایندگان کشور ها در این سازمان در هنگام آغاز به کار آن از صهیونیست ها یا فراماسونری های بودندکه به صهیونیست ها هم کاری داشتند، به همین دلیل بود که این سازمان از همان اوایل تأسیس همچون شورای عالی صهیونیسم مکلف بود از منافع صهیونیست ها همایت وپشتیبانی نماید، واین چیزی بود که به یهود جرأت داد تا قضیة فلستین را برای«تصمیم گیری»به شورای عالی صهیونیسم سازمان ملل متحد بسپارد. این سازمان نیز با واگذاری فلسطین به صهیونیست ها وتشکیل دولت اسرائیل موافقت کرد، چنانچه آمریکا وشوروی نیز بهد همراه یک دیگر در این موافقت صهم داشتند. درواقع خود سازمان ملل وابسته به آمریکا و صهیونیسم است ورأسا یی که انتخاب می شوند برای سازمان ملل هیچ گونه اختیاری در قبال مسئولیت خود ندارند در واقع ظرات آمریکا و صهیونیسم رابیان می کنند.مانند«کوفی عنان» رئیس سابق سازمان ملل ویا «بانکی مون» رئیس فعلی سازمان ملل.زمانی که می خواست به ریاست برسد،او را باچنین شرطی که اهداف اسرائیل وآمریکا را محقق سازد به ریاست انتخاب کردند. یکی از ارکان شش گانه ی ملل متحد شورای امنیت است که این شورا عملا زیر نفوظ صهیونیسم ها قرار دارد.مهررسمی واصلی سازمان ملل که پرچم آن نیز به همان شکل است با دو شاخه ی زیتون در دو طرف آن به رنگ سفید بر زمینه ها ی آبی است.ورنگ آبی هم برای یهود مقدس است و برای تشکیلات فراماسونری پرچم اسرائیل هم نقش ستاره ی داوود نبی (علیه السلام) ودو نوار آبی رنگ را بر زمینه ی سفید دارد. شاخه ی زیتون از مهم ترین واساسی ترین سمبل های یهود است، مهر رسمی دولت اسرائیل هفت شاخه ای است که در دو طرفش برگ های زیتون نقش شده است.در بیشتر آرم ها وتشکیلات وابسته به سازمان ملل شاخه ی زیتون وجود دارد مطالب بیان شده در مورد سلطه وسیطره ی صهیونیسم بر بخش های مختلف سازمان ملل متحد است.

سازمان فراماسونری :

فراماسون نام تشکیلات وسازمانی است، مخفی که بزرگترین تشکیلات سری جهان به شمار می رود، قدمت وقدرت آن در جهان در مقایسه با دیگر سازمان ها وتشکل ها بسیار چشم گیر است. در قرون 16/17کار این تشکیلات رونق بسیار داشت، وعضویت در آن منحصر به بناها بود،اما در قرن 18.توسط یک سازمان پنهان که بعد ها به نام سازمان صهیونیسم جهانی معروف شد، وارد این تشکیلات شدند، طولی نکشید که این سازمان تغییر ماهیت داد وبه سازمان فراماسونری امروز تبدیل گردید،سازمان فراماسونری جدید که آلت دست صهیونیسم جهانی است درآوردند. سازمان فراماسونری یک تشکیلات مخفی است که در سطحی جهانی وبا عمق ودامنه ی بسیار وسیعی در مسائل سیاسی وفرهنگی واقتصادی دخالت واعمال نظر می نماید. ماسونیسم«فراماسونری» حذبی است مخفی که فقط به منظورریشه کن ساختن ادیان اخلاق ودولت ها بر حسب یهود تأسیس شد، ماسونیسم حذبی است مخفی که تاکنون بند ها ومقرراتش در هیچ کتابی نوشته نشده است. هدف اصلی سازمان فراماسونری مبارزه با ادیان ومذاهب الهی ورواج بی دینی وبی بند وباری ونهایتاً سلطه بر جهان است.حذب فراماسونری نباید به یک دولت یا دودولت اکتفا کند بلکه تمام دولت ها ی جهان را باید تحت فرقه کشید وبرای رسیدن به هدف نخست لازم است دین وعلمای دین راکه یگانه دشمن ما هستند نابود کنیم.«برادران عزیز، علمای دین می خواهند بر امورات دنیوی ما نیز چیره شوند واین وظیفه ی ما است که تز آزادی مذهب رادر اذهان بگنجانیم،وبدین وسیله مردم راازدورعلمادورکنیم». اعتقادفراماسونری این است«که انسان باید بر خداوندوعلیه اواعلام جنگ کند»

الحاد شرک به خداوند یکی از مفاخر این حذب است. آنچه بیش از همه جلب نظر می کند خصایل وخصایص مشترک فراماسونری و صهیونیسم ونیز هم سویی وهم گامی اهداف برنامه ها شیوه ها وعمل کرد فراماسونری باصهیونیسم جهانی است. فراماسون ها خود را به دین مقید نمی دانند ومنکر آن می باشند ولی از طرف دیگرخود را وابسته به دین یهود می دانندمی گویند که دین یهود سرسلسلة ادیان است.

 پایان

ومن الله التوفیق

ناصر رستمی

توجه!!

  • جهت حمایت از ما لطفاً مطالب سایت را بدون ذکر منبع کپی نکنید.
  • منتظر نظرات خوب شما در مورد این پست وسایر مطالب سایت هستیم.

منابع مطالب……………………………

1)نفوذ صهیونیسم بررسانه های خبری وسازمان ها بین المللی

2)یهود در فرهنگ تبلیغات ورسانه های غرب

3)اسرار مخفی سازمان یهود

4)قوم من

5)هویت

6)اسرائیل عامل امپریالسم

8)کمونیسم فرزند نامشروع صهیونیسم

9)ماهیت سازمان ملل

10)فرنگ علوم سیاسی

11)جهان زیر سلطة صهیونیسم

12)دنیابازیچه ی یهود

13)سینماوصهیونیسم

14)اسرائیل فاشیسم جدید

15)صهیونیسم چه می خواهد

——————————————————————

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *