کتابخانه

زندگی جاوید یا حیات اخروی

حیات جاوید وزندگی اخروی

توضیح مختصر:

یکی از اصول جهان بینی اسلامی که از ارکان ایمانی و اعتقادی دین اسلام‌ است ، اصل ایمان به زندگی جاوید و حیات اخروی است . ایمان به عالم‌ آخرت شرط مسلمانی است ، یعنی اگر کسی این ایمان را از دست بدهد و انکار کند از زمره مسلمانان خارج است . پیامبران الهی – بدون استثناء – پس از اصل توحید ، مهمترین اصلی که‌ مردم را به آن متذکر کرده‌اند و ایمان به آن را از مردم خواسته‌اند ، همین‌ اصل است که در اصطلاح متکلمان اسلامی به نام ” اصل معاد ” معروف شده‌ است . در قرآن کریم به صدها
آیه برمی‌خوریم که به نحوی از انحاء درباره عالم‌ پس از مرگ و روز قیامت و کیفیت حشر اموات و میزان و حساب و ضبط اعمال و بهشت و جهنم و جاودانگی عالم آخرت وسایرمسائلی که به عالم پس از مرگ مربوط می‌شود بحث کرده است ، ولی در دوازده آیه رسما پس از ایمان به خدا از ” ایمان به روز آخر ” یاد کرده‌ است .

دانلود

لینک مستقیم

حجم فایل

330kb

نوع فایل

Zip-pdf

پسورد

www.14khorshid.ir

author-avatar

درباره یاسین مدرس

سلام بر شما کاربران گرامی//من یاسین مدرس طلبه پایه پنج حوزه علمیه کاربر سایت چهارده خورشیددر زمینه های مختلف ازجمله کار های فرهنگی فعالیت می کنم،از شما عزیزان درخواست داریم درزمینه معرفی سایت وانجام کار هاوفعالیت های فرهنگی با ما مشارکت کنید/فی امان الله.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *