اخبار و رخداد ها

تلگرام چه کرد که سرعتش کم شد…؟

معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند، اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.

معاون فناوری اطلاعات مرکز ملی فضای مجازی با تأکید بر اینکه تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد، اظهار کرد: از آنجا که این کار را انجام نداد، اطلاعات کاربران ایرانی را از کشور خارج کرد و از امکانات ما فقط برای کاهش هزینه‌های خود استفاده می‌کرد، تصمیم گرفتیم این امکانات را به جای تلگرام در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار دهیم.

معاون فناوری اطلاعات مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد: تلگرام در ارتباطات اولیه از سرورهای اروپایی خود برای ارتباط کاربران ایرانی استفاده می‌کرد و از CDNهای مستقر درایران فقط برای کانال‌های پربازدید بهره می‌برد.

به گفته آسوشه قرار بوده تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند.

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *