آموزش

آموزش دادن افکت، انیمیشن و متحرک کردن اسلایدهای پاورپوینت (تصویری)

درباره Transition

سه نوع از تغییرات منحصر به فرد برای انتخاب وجود دارد که همه آنها را می توان در برگه Transitions میتوان پیدا کرد:

Subtle: اینها انواع اصلی انتقال هستند. آنها از انیمیشن های ساده برای حرکت بین اسلایدها استفاده می کنند.

Exciting(هیجان انگیز): انیمیشن های پیچیده تر برای انتقال بین اسلایدها میباشد. انیمیشنهای exciting از لحاظ بصری جالب تر از انیمیشنهای Subtle هستند، اما اضافه کردن بیش از حد می تواند باعث شود ارائه شما حرفهای به نظر نرسد. با این حال، اگر متعادل استفاده شود می تواند یک ارائه خوب را به همراه داشته باشد.

Dynamic Content (محتوا پویا): Dynamic Content فقط متغیرها را (بدون تغییر اسلایدها) تغییر می دهد. اگر انتقال پویا به طور صحیح استفاده شود، می تواند به یکپارچگی اسلایدها کمک کند و نیز سطح بالاتری از ارائه ی خود داشته باشید.

اعمال یک انتقال:

۱٫اسلاید دلخواه را از قسمت پانل اسلایدها انتخاب کنید. اسلاید پس از گذراندن انتقال ظاهر خواهد شد.

۲٫ روی برگه Transitions کلیک کنید، سپس گروه انتقال به این اسلاید را پیدا کنید. به طور پیش فرض، به همه اسلایدها اعمال نمی شود.
۳٫ برای مشاهده تمام انتقالها، روی فلش کشویی کلیک کنید.

۴٫ بر روی یک انتقال کلیک کنید تا آن را به اسلاید انتخاب شده اعمال کنید. این به طور خودکار به پیش نمایش انتقال می یابد.

شما می توانید از دستور Apply To Allدر گروه Timing برای انجام همان انتقال به تمام اسلایدها در ارائه خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این کار هر گونه انتقال دیگری را که اعمال کرده اید تغییر خواهد داد.

سعی کنید از چند نوع مختلف انتقال در اسلایدهایتان استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که بعضی از تغییرات بر اساس محتوای اسلایدهای شما بهتر از دیگری کار می کنند.

author-avatar

درباره موسوی سخا سید حسین

سید حسین موسوی سخا:طلبه پایه 3 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشید مسئول بخش آموزش کامپیوتر و کار با انواع نرم افزار هستم . امیدوارم شما نیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید . ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود . از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. seyedhossein.mousavisakha123@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *