آموزش, آموزش موبایل

افزایش سرعت اینترنت گوشی های همراه

خاموش و روشن کردن اتوماتیک وای فای گوشی در شب و روز

بسیاری از کاربران اینترنت نیاز به استفاده از اینترنت رایگان شبانه خود دارند اما نمی دانند که می توان بدون شب زنده داری نیز فایل های خود را دانلود کرد. بهتر است بوسیله یک رم با ظرفیت بالا و اتصال وای فای به گونه ای که ما آموزش خواهیم داد، از اینترنت شبانه حداکثر استفاده را ببریم. اما این روش چگونه امکان پذیر است. می توان ادعا کرد این آموزش برای اولین بار در وبگاه های ایرانی قرار گرفته است. با BigETek همراه باشید.

توجه کنید روشن کردن وای فای لپ تاپ در شب به صورت اتوماتیک نیز روش ها و نرم افزارهایی وجود دارند اما وقتی این کار را می توان با گوشی انجام داد، چرا با لپ تاپ!!!(کوشی های هوشمند تمام مدت روشن هستند ولی لپتاپ را باید روشن بگذارید تا شروع به دانلود کند.)قبل از این روشی مفصل تر را ارائه داده بودیم که می توانید از اینترنت رایگان شبانه بیشترین بهره را ببرید اما این بار زمان آن رسیده که برنامه بهتری را معرفی کنیم.

مطلب مرتبط: چگونه از اینترنت رایگان نهایت استفاده را ببریم؟

شاید شما اطلاع نداشته باشید که شرکتی که اینترنت پرسرعت خود را از آنجا تهیه کرده اید، اینترنت شبانه رایگان در اختیار کاربران خود می گذارد. این ترفندی برای جذب مشتری بیشتر است. پس قبل از خواندن ادامه مطلب با شرکت تماس بگیرید و زمان دانلود رایگان شب را از آنها سوال کنید. برخی از شرکت ها نیز در ساعات شب نصف حجم دانلودی را در نظر می گیرند یا روش هایی دیگر. اما پس از اطلاع از زمان تخفیف شرکت (مثلا ۳ تا ۷ صبح) کافیست یک دانلودمنیجر داشته باشیم که لینک دانلود درون آن قرار دارد و به محض روشن شدن وای فای شروع به دانلود کند. روش بسیار ساده است.

دانلودمنیجر اندرویدی پرسرعت

DownloadGooglePlay

خاموش یا روشن کردن اتوماتیک وای فای گوشی

کاری که باید بکنیم انجام چند تنظیمات ساده در برنامه برای روشن و خاموش شدن وای فای است.

روشن کردن اتوماتیک وای فای
روشن کردن اتوماتیک وای فای

تصویر به وضوح نشان می دهد که باید یکی از سه حالت را ابتدا انتخاب کنیم. برای مثال ما حالت Sleeping-In را انتخاب و تیک زدیم. سپس روی شماره ۲ می زنیم تا صفحه بعدی باز شود. زمان روشن شدن اتصال به وای فای را در شماره ۳ تنظیم و روزهایی را که می خواهیم از اینترنت رایگان شبانه استفاده کنیم در شماره ۴ تنظیم می کنیم. حال روی WiFi شماره ۵ می زنیم و حالت Turn on را برای روشن شدن انتخاب می کنیم. نهایتا دکمه برگشت را می زنیم.

تا به اینجا در ساعت ۳ می توانید وای فای روشن داشته باشید و به محض روشن شدن دانلود منیجر بطور اتوماتیک شروع به دانلود می کند.

حال با توجه به عکس زیر میبینید که در ساعت ۷ توسط همین برنامه وای فای خاموش می شود.

روشن کردن اتوماتیک وای فای
خاموش کردن اتوماتیک وای فای

جا دارد به جنبه های دیگر برنامه نیز توجه کنیم. این برنامه قابلیت تغییرات اتوماتیک بسیاری از قبیل زنگ، لرزش، صدای sms و تماس و حتی روشنایی را نیز دارد اما کاربرد تغییر وضعیت وای فای گوشی بسیار ضروری تر بنظر می رسد. از لینک زیر می توانید برنامه خاموش یا روشن کردن اتوماتیک وای فای گوشی در شب و روز یعنی Timeriffic رادانلود کنید.

DownloadGooglePlay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *