نرم افزار های سیستمی, نرم افزارها

TweakBit Driver Updater 1.8.0.2 + Portable به روز رسانی درایورها


TweakBit Driver Updater
ابزار قدرتمند برای حل مشکل بروز رسانی درایورهای سخت افزاری رایانه شما میباشد. آخرین و مناسب ترین به روز رسانی ها به منظور کارکرد بهتر و سریعتر سخت افزار شما در اختیارتان خواهد بود. TweakBit Driver Updater قطعات سیستم شما را بازبینی و اسکن میکند و درایور های قدیمی را شناسایی و امکان بارگذاری و نصب آسان برنامه های مورد نیازتان را مهیا میکند و مشکلتان رفع میشود ( تمامی error ها را شناسایی مینماید) . امکان دسترسی به اطلاعات بیش از ۲۰۰۰۰۰ درایور را برای شما مهیا میکند تا همیشه به روز باشید و از کار با رایانه خود لذت ببرید.
TweakBit Driver قدرت اجرایی هارد و متعلقاتش را بهبود میبخشد. همچنین امنیت داخلی و تعادل کلی تمام اجزا دستگاه شما را بوسیله به روز رسانی و رفع مشکلات، تأمین خواهد کرد.

?دانلوددانلود با لینک مستقیم
Refreshحجم فایل ۹mb
Keyپسود ندارد
ZIP copyفرمت zip
author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *