اخبار و رخداد ها

بازتاب عجیب نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی در رسانه های جهان

۱۳۹۴۰۳۱۳۱۷۳۲۴۸۹۸۹۵۴۲۶۱۴۴

بازتاب عجیب نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی در رسانه های جهان:

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان؛ دومین نامه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به عموم جوانان کشورهای غربی به زبان انگلیسی بازتاب وسیعی در رسانه های جهان و فضای مجازی به همراه داشت.

رهبر انقلاب در این نامه خطاب به جوانان غربی مواردی را پیرامون موضوع “نگرانی مشترک در خصوص تروریسم” متذکر شده اند.

در ساعات اولیه انتشار این بسیاری از مخاطبان شبکه های اجتماعی و خبری به آن واکنش نشان داده اند.

در زیر بازتاب های این نامه مهم در رسانه های جهانی و فضای مجازی آمده است که بروز رسانی می شود.

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

بی بی سی: نمونه بارز تضاد سیاسی

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نامه ای به جوانان اروپایی فرمودند: برخورد دوگانه‌ی غرب با جنبش بیداری در جهان اسلام، نمونه‌ی گویایی از تضاد در سیاستهای غربی است

پایگاه خبری نیویورک تایمز: نصایحی برای جوانان

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند: رنجی که در این سالها دنیای اسلام از دورویی و چهره‌آرایی مهاجمان کشیده است، کمتر از خسارتهای مادّی نیست.

خبرگزاری المانیتور:

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: جوانان عزیز! من امید دارم که شما در حال یا آینده، این ذهنیّت آلوده به تزویر را تغییر دهید؛ ذهنیّتی که هنرش پنهان کردن اهداف دور و آراستن اغراض موذیانه است.

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

پایگاه خبری فورن پالسی: نگرانی مشترک در خصوص تروریسم

حضرت آیت الله خامنه ای نوشتند: درست است که امروز تروریسم درد مشترک ما و شما است، امّا لازم است بدانید که ناامنی و اضطرابی که در حوادث اخیر تجربه کردید، با رنجی که مردم عراق، یمن، سوریه، و افغانستان طیّ سالهای متمادی تحمّل کرده‌اند دو تفاوت عمده دارد.
شبکه خبری سی ان ان: نامه رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران به جوانان

جوانان اروپایی خودشان درباره اسلام تحقیق و تفحص کنند.

مجله تایم: نگرانی درباره تروریسم مشترک است

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جوانان اروپایی را به تحقیق درباره ایران بشارت داد.

پایگاه خبری راشا تودی:

حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از نامه شان به جوانان اروپایی فرمودند: حوادث تروریستی در فرانسه بهانه ای برای گفتگو با شما بود.

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

المیادین: زمینه گفتگو با غرب

شبکه خبری المیادین با انتشار بخش‌هایی از این نامه به نقل از امام خامنه ای نوشت که همه از حوادث دردناک فرانسه، فلسطین، عراق، لبنان و سوریه متاثرند.

العهد: حوادث فرانسه انگیزه امام خامنه ای برای خطاب قرار دادن جوانان غرب

پایگاه خبری العهد لبنان با انتشار بخش‌هایی از نامه امام خامنه ای نوشت: مسائل دردناک اگر زمینه فکر کردن به راه حل‌ها را فراهم نکند، ضرری دو چندان خواهد داشت.

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی
این پایگاه همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت که تروریسم کور در فرانسه منجر شده که بار دیگر ایشان جوانان غربی را خطاب قرار دهند.

المنار: حوادث دردناک اگر زمینه تفکر به راه حل ها را فراهم نکند خسارتی دو چندان است

شبکه خبری المنار نیز با پوشش بخش‌هایی از نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی نوشت که مسائل دردناک اگر زمینه چاره اندیشی به راه حل‌ها و فرصت تبادل افکار را فراهم نکند، خسارتی دو چندان به همراه خواهد داشت.

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

بازتاب‌های نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان غربی

پایگاه خبری النشره نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای در نامه ای خطاب به جوانان غربی خاطرنشان کردند که حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت.

پایگاه الوفد مصر نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای حملات پاریس را تروریسم کور خواندند.

پایگاه اینترنتی روزنامه الدیار لبنان نوشت: رهبر معظم انقلاب ایران در نامه به جوانان غربی از معیارهای دوگانه غرب در زمینه مبارزه با تروریسم انتقاد کردند.

شبکه فرانس پرس نیز با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان در کشورهای غربی، گزارش داد: آیت الله خامنه ای سیاست های غرب درباره مبارزه با تروریسم را مورد انتقاد قرار دادند.

خبرگزاری سانا گزارش داد: آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند که جهان اسلام هدف تروریسم مورد حمایت برخی از کشورهای غربی قرار گرفته است.

شبکه العربیه گزارش داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در نامه ای به جوانان غربی سیاست های غرب در مورد مبارزه با تروریسم را محکوم کردند.

پایگاه النهار نوشت: دومین نامه آیت الله خامنه ای خطاب به جوانان غربی منتشر شد.

شبکه المنار گزارش داد: امام خامنه ای خاطر نشان کردند که رنج هر انسانی در هر نقطه از جهان، به‌ خودی‌ خود برای همنوعان اندوه‌ بار است.

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان در خبری به بازتاب این نامه پرداخت و نوشت که رهبر انقلاب در نامه خود به جوانان غرب از دولتهای غربی برای اتخاذ استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم انتقاد کرده است.

در ادامه آمده است که رهبر ایران از وقوع حوادث تروریستی پاریس ابراز تاسف کرده و اعلام کرده است هر کسی که دارای حس عاطفه و انسانیت باشد تحت تاثیر مشاهده این صحنه ها چه در پاریس، فلسطین، عراق، لبنان و یا در سوریه قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این خبر آمده است که به اعتقاد رهبر ایران دنیای اسلام قربانی ترور و وحشی گری قرار داشته و آمریکا به حمایت از تروریسم مشغول است.

به گزارش این خبرگزاری رهبر انقلاب همچنین رهبران غرب را به اتخاذ استاندارهای دوگانه در مبارزه با تروریسم محکوم کردند.

انتقاد رهبر انقلاب از غرب در قبال سیاستهای رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین نیز موضوعی بود که خبرگزاری ترند به آن اشاره کرده است.

خبرگزاری فرانسه هم در خبری به بازتاب دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت که پس از حملات تروریستی به پاریس منتشر شده است.

این خبرگزاری عنوان خبر خود را اینگونه انتخاب کرده است : آیت الله خامنه ای در نامه ای به جوانان اروپا و آمریکا: آمریکا از تروریسم حمایت می کند.

خبرگزاری فرانسه یادآور شد که این دومین نامه رهبر ایران است که به جوانان غربی نوشته شده است.

پایگاه امریکن هرالد تریبیون هم متن نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب را که در آن به موضوعاتی چون انتقاد از سیاستهای دوگانه نهادهای بین‌الملل در قبال تروریسم، ابراز ناراحتی نسبت به حوادث تروریستی پاریس و همچنین انتقاد از سیاستهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منتشر کرد.

نشریه تایمز چاپ سرزمین های اشغالی فلسطین هم در خبری به بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت.

شبکه خبری المیادین هم با انتشار بخش‌هایی از این نامه به‌ نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت که همه از حوادث دردناک فرانسه، فلسطین، عراق، لبنان و سوریه متأثرند.

شبکه ال بی سی لبنان به پوشش نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت.

این شبکه اعلام کرد که رهبر انقلاب ایران  در نامه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بعد از حوادث خونین پاریس، سیاستهای دوگانه غرب را محکوم کردند.

این شبکه در ادامه به نقل از آیت الله خامنه ای اعلام کرد: تهاجم نظامی که جهان اسلام در سالهای اخیر با آن مواجه بود و در پی آن بسیاری قربانی شدند، نمونه ای دیگر از منطق متناقض غرب است.

این شبکه به نقل از مقام معظم رهبری ادامه داد: تحمیل فرهنگ غرب بر سایر ملتها و کوچک شمردن فرهنگ‌های مستقل را یک خشونت خاموش و بسیار زیانبار تلقّی می‌کنم.

به گزارش ال بی سی رهبر انقلاب اعلام کردند که تا زمانی که معیارهای دوگانه بر سیاست غرب مسلّط باشد و تا وقتی که تروریسم در نگاه حامیان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسیم شود و تا روزی که منافع دولت‌ها بر ارزش‌های انسانی و اخلاقی ترجیح داده شود، نباید ریشه‌های خشونت را در جای دیگر جستجو کرد.

خبرگزاری فلسطین الیوم نیز سخنان حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به جوانان غربی را با تیتر: جهان اسلام قربانی تروریسم است، منتشر کرد.

روزنامه مصری الیوم السابع نیز با پوشش دومین پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی درعنوان خبری خود نوشت : رهبری عالی ایران دوگانگی معیارهای غربی را محکوم کردند.

سایت ایلاف عربستان نیز نوشت که رهبر انقلاب ایران معیارهای دوگانه غرب را محکوم کردند.

سایت اینترنتی رام الله فلسطین نیز باتیتر “دنیای اسلام قربانی معیارهای دوگانه غرب است” محتوای نامه دوم رهبر انقلاب را پوشش داد.

روزنامه الدستور نیز محتوای نامه را پوشش داد و « معیارهای دوگانه غرب» را به عنوان بخش برجسته سخنان ایشان انتخاب کرد.

روزنامه الوسط بحرین نیز با پوشش نامه دوم رهبر انقلاب نوشت که رهبر ایران در نامه  ای به جوانان غربی معیارهای دوگانه غرب را محکوم کردند.

آسوشیتدپرس درباره این نامه نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که تروریسم کور حوادث بدی در فرانسه را رقم زد.

این خبر در حال تکمیل است…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *