نرم افزار های طراحی, نرم افزارها

طراحی عکس های متحرک Easy GIF Animator Pro 6.0.0.51

Easy GIF Animator Pro

 نرم افزاری حرفه ای محصول شرکت Blumentals می باشد که دارای امکانات فراوانی در زمینه ساخت و ویرایش فایل های انیمیشن با فرمت Gif می باشد. در مرحله اول بایستی گفت که این نرم افزار دارای ابزارهای کامل جهت ساخت فایل های گیف یا gif به صورت متحرک می باشد و با دارا بودن قابلیت فریم بندی و لایه سازی در کنار دارا بودن افکت های انتقالی زیبا میتواند در زمینه ساخت بنرهای تبلیغاتی و انواع عکس های متحرک به کاربر کمک کند و با داشتن متد پیشرفته ذخیره سازی و فشرده سازی فایل gif فایل خروجی کم حجم و با کیفیت بالا خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های gif از قبل ساخته شده را ویرایش نماید و لایه های آنها را تغییر دهد. باتوجه به اینکه نرم افزار میتواند فایل خروجی را با فرمت video و Swf فلش ذخیره کند دارای قابلیتی کم نظیر است که آن توانایی قرار دادن موزیک برای عکس های متحرک ساخته شده است که البته بایستی حتماً با فرمت Swf ذخیره شوند. قابلیت ساخت فایل های عکس متحرک Gif از ویدیوها نیز از قابلیت های دیگر نرم افزار است که میتواند ویدیوها را بریده و قسمت دلخواه را به فرمت gif تبدیل نماید. ابزارهای ویرایشی درون نرم افزار برای ویرایش عکس نیز بسیار کامل است و قابلیت اضافه کردن انواع متن و شی و افکت های بصری برای انتقال فریم ها و یا قرار دادن افکت برای عکس و نوشته نیز توسط این نرم افزار قدرتمند ساخت فایل های gif متحرک میسر می باشد.

البته آموزش ساخت تصاویر متحرک با این نرم افزار توسط میلغان سایبری تهیه شده از لینک زیر می توانید مطالعه بفرمایید:

18

نرم افزار طراحی

دانلود:favicon.ico

18

دانلود با لينک مستقيم

حجم فايل:14.2MB

پسورد : ندارد

فرمت :zip

author-avatar

درباره فرزاد الماسی نیا

فرزادالماسی:طلبه پایه 5 حوزه علمیه یاسوج هستم با افتخار از این وظیفه.من در این قسمت از سایت مبلغان سایبری چهارده خورشیدمسئول بخش نرم افزار ها هستم.امیدوارم شمانیز از این بخش کمال استفاده را برده باشید. شما نیز می توانید.مطالب خود را برای ما ارسال فرمایید.ویا نرم افزار های مذهبی خود را..در این صورت با نام شما در سایت قرار داده می شود.از قسمت ارسال مطلب استفاده نمایید.ایمیل جهت ارسال نرم افزار. farzadalmasi85@gmail.com

دیدگاهی در مورد “طراحی عکس های متحرک Easy GIF Animator Pro 6.0.0.51

  1. منم دیگه! گفت:

    تشکر بسیار! آموزنده و مفید بود.

  2. فاطمه گفت:

    واقعا ممنون؛ عالی بود.

  3. سردبیر گفت:

    سلام وعرض ادب موفق باشید.

  4. سردبیر گفت:

    سلام نظر لطف شماست.

  5. فاطمه گفت:

    سلام
    ببخشید من این برنامه رو نصب کردم و باهاش عکس متحرک درست میکردم مشکلی هم نداشتم تا اینکه یه روز موقع بازکردن دیگه اون خط سبزرنگ نبود و موقع کلیک رو دکمه Buy now فقط سایتش میاد و خود برنامه رو نمیاره من این برنامه رو حذف کردم و دوباره نصب کردم اما باز درست نشد ممنون میشم کمکم کنید.
    http://s3.picofile.com/file/8207181900/Easy_GIF_Animator.jpg
    ممنون از سایت خوبتون

  6. سردبیر گفت:

    سلام وعرض ادب…..مهلت استفاده شما از این نرم افزار بدون کراک تمام شده وباید نرم افزار را از سایت اصلی خریدداری نمایید این خطا به این دلیل ایجاد شده…….شما می توانید نرم افزار نسخه ی جدید را از اینترنت دریافت نمایید وکراک کنید.توجه داشته باشید در هنگام اجرای نرم افزار ونصب نرم افزار دسترسی خود را از اینترنت قطع نمایید.

  7. نرگس گفت:

    ممنونم از در اختیار قرار دادن این نرم افزار متحرک سازی
    سؤال من این است چطور می توانیم فقط بخشی از یک تصویر را افکت Sparkles داد مثلا روی یک برگ یا فقط نوشته سپاسگزار می شوم راهنماییم کنید .

  8. نرگس سبزعلی کاشی گفت:

    ممنونم از در اختیار قرار دادن نرم افزار متحرک سازی
    سؤال من این است چطور می توانیم بخشی از یک تصویر را افکت Sparkles بدهیم مثلا روی یک برگ یا فقط نوشته سپاسگزار می شوم راهنماییم کنید .

  9. سردبیر گفت:

    سلام وعرض ادب خانم کاشانی:متاسفانه این نرم افزار قادر نیست که بخشی از یک تصویر را متحرک سازی کنه ، دو ویا چند تصویر را افکت میده ویک تصویر متحرک می سازه. شما باید با فتوشاپ همون بخشی از تصویر را که می خواهید متحرک بشه جدا کنید که بشه دو تصویر بعد با این نرم افزار پویا نمایی انجام بدید.اگه متوجه نشدید تصاویر خودتون به توضیح کامل به این ایمیل info@14khorshid.ir پشتیبانی مبلغان سایبری ارسال نمایید چند دقیقه همکاران بنده براتون انجام بدن.به صورت رایگان…یاحق//

  10. یاسمین زهرا گفت:

    ببخشیى این برنامه برای من ىانلوى نمیشه!
    چرا؟!!!!

  11. سلام واحترام:
    لینک دانلود مشکلی نداره بررسی شد.موفق باشید.

  12. افسانه رحیمی گفت:

    سلام و عرض ادب

    مطاالب فوق العاده بود
    از اینکه از مرحله ی نصب تا آموزش مطلب داشتین خیلی خوشم اومد.ممنونم
    آموزش تصویری فوق العاده ای بود.

  13. سلام عرض ادب واحترام همیشه موفق وپیروز باشید.

  14. محمدرضا پردلی گفت:

    با سلام

    پول پرداخت کردم و فایل آموزشم دانلود کردم ولی نرم افزار دانلود نمیشه

    اگه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *