از سنگ   های  قیمتی   دانه   تراشید          با یک اشاره هر یکی را کرد   خورشید

نخ  شد  زمان هر دانه را انداخت در  آن          تسبیح  او  با  چارده   دانه   درخشید

سجاده شد هفت آسمان آغوش وا کرد          آمد خدا  تسبیح  را  اینگونه    بخشید

شیطانی   انسان    ولیکن    حد   ندارد          بر سیزده  خورشید  عالم سایه پاشید

اما   خدا   با    برد باری     باز     فرمود           در   انتظار    آخرین   خورشید   باشید

سلام عرض ادب:

مدتی است که با توجه به گسترش فضای سایبر واهمیت مهندسی افکار سازی در این فضا تصمیم گرفتیم با توجه به دانش خود در زمینه ی طراحی وب وبا پشتیبانی از آموزه های دینی وظیفه ی خود را در این فضا انجام دهیم. مبلغان سایبری طلاب مدارس علوم دینی برادران وخواهران ونخبگان فرهنگی سراسر کشور هستند که با توجه به احساس نیاز تبلیغ در فضای سایبر والهام گیری از بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در این فضا به تبلیغ مبانی ناب اسلامی مشغول هستند.

اولین بارمبلغان سایبری در شهر یاسوج وبا پشتیبانی طلاب حوزه علمیه برادران (امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام)وخواهران (فاطمیه سلام الله علیها) راه اندازی شد.

ولی به امید خداوند متعال به زودی مبلغان سایبری را تبدیل به بزرگترین پایگاه نویسندگان نخبه فرهنگی در زمینه های مختلف خواهیم کرد.واین امر با اخلاص،توکل، وتوسل به چهارده خورشید علیهم السلام به حقیقت امکان پذیر می باشد.

ما معتقدیم که طلاب وجوانان با فکر مذهبی وبا هدف انجام فعالیت های فرهنگی نباید از فضای مجازی غافل باشند.بلکه زمینه ی خوبی برای انجام هرگونه افکار سازی وانجام فعالیت های فرهنگی ومذهبی است.ما تعادل راهدف خود قرار داده واز افراط وتفریط دوری کرده ومطالبی را در سایت به مخاطب ارائه می دهیم که اولاً مورد نیاز کاربر باشند.وثانیاً مطالب سایت را بر اساس تعادل انتخاب می کنیم واز افراط داشتن در محتوی ویا کم کاری کردن حفظ کرده وسعی می کنیم رضایت خاطر کاربر را فراهم نماییم.

شما نیز می توانید به جمع برادران وخواهرانی که در این به صورت شبانه روز در حال فعالیت وپاسخ به شبهات ورصد سایت های ضاله هستند بپیوندید.

با تمام افتخار ورود شما را به جمع خود می پذیریم، واز طرح ها وبرنامه های شما استفاده خواهیم کرد.

سایت مبلغان سایبری هر چند توسط بنده راه اندازی شد، والان مدیریت وپشتیبانی می شود، ولی با امکاناتی که در سایت قرار داده شده وهدف بنده حقیر نیز همین بوده زمینه خوبی را فراهم آوردیم که شما بتوانید در کنار دیگر وب نویسان چهارده خورشید در فضای سایبر قلم بزنید وصاحب طرح باشید.

نکته ها:

  • لطفاً توجه نمایید که سایت مبلغان سایبری چهارده خورشید اولین بارتوسط طلاب علوم دینی راه اندازی شده وهیچ پشتیبان دولتی ندارد.
  • مبلغان سایبری با هدف صرفاً تبلیغ در فضای سایبر اولین بار در کشور راه اندازی شده والان اولین وبزرگترین دایرکتوری مجازی طلاب در کشور می باشد که در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی سازمان فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت شده است.ولی نویسندگی در این پایگاه مختص به طلاب نمی باشد.
  • تعداد نویسندگان ارشد مبلغان سایبری در لیست پایین درج شده وهمه به صورت خودجوش وبا توجه به تخصص خود در سایت مبلغان سایبری فعالیت می کنند.
  • هیچ کدام از نویسندگان مبلغان سایبری برای انتشار مطالب خود هزینه ای دریافت نمی کنند، زیرا این سایت یک پایگاه فرهنگی تبلیغی می باشد.واز طرف هیچ نهاد دولتی حمایت نمی شود.
  • البته به صورت ماهانه وبا بعضاً هفتگی به بهترین مطالب ارسال شده از طرف نویسندگان ارشد جوایزی اهداء می شود که آن هم از هزینه تبلیغات سایت تأمین می گردد.
  • تمامی مطالب سایت با نظارت کامل منتشر می شوند.

 

عضو مبلغان شوید!!!

جهت پیوستن به گروه مبلغان سایبری چهارده خورشیدلطفاً از طریق فرم زیر اقدام نمایید:

تکمیل فرم نویسندگی کلیک نمایید!!

 

موفق وپیروز باشید.التماس دعا.

⇐ لیست نویسندگان مبلغان سایبری چهارده خورشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *